hoi hoi , ik slik nu de 3de maand mijn pil en heb 2 x een menstruatie gehad... ik geef momenteel ook borstvoeding<--- zou het kunnen zijn dat deze pil toch te licht is voor mij? en is er iemand al eens zwanger geworden tijdens het gebruik van deze pil? grtz Ramona
Ik slik sinds vorige week de Cerrazette pil en geef ook volledige BV. Ik ben dus vandaag dwars er doorheen ongi geworden. Dus ik lees even mee of er meer reactie's komen
hoi Nathalie , ik heb dit bericht een tijdje geleden gezet , en wil even zeggen dat ik toch zwanger was geworden de pil was dus te licht voor mij.. (het is helaas een vroege mk geworden) dus kijk aub uit met deze pil ik zat al in mijn 3de strip dus dacht dat we de condoompjes wel weg konden laten grtz Ramona
De Cerazette moet je elke dag om dezelfde tijd nemen en zonder stopweek. Als je dat niet doet is hij vermindert betrouwbaar. Als je hem gewoon netjes inneemt is hij veillig hoor.
Bedankt voor de tip. Wat erg van je miskraam Volgens mij heb ik een doorbraakbleoding van die pil. Het is niet zo dat ik heftig ongi ben,maandverbandje vol ongeveer over de hele dag. Maar ik hou het goed in de gaten
Vandaag moest ik bij de HA zijn en gelijk even gevraagd. Volgens de HA is het normaal dat je ongi kan worden met deze pil. Mijn lichaam zou eerst aan deze pil moeten wennen legde ze me uit en kon wel tot 3 mnd last houden van bloedingen.
Hallo Mag ik bij jullie aansluiten Ik slik sinds half februari de Cerazette (ivm borstvoeding)... en ik ben de afgelopen maand 2 keer ongesteld geworden.. 4 weken geleden (weinig) en deze week weer (normaal)... Maar het was maar 1.5 dag.. Ik vraag me af wat dat betekend 8-[ ... Ik ben al 2 keer zwanger geraakt door de pil heen... dus ik heb geen zin meer voor verrassingen ... Nu maar hopen en [-o< dat DAT normaal is. Groetjes! Sima
Hallo dames Ik ben ingeschreven voor IVF behandeling in Gent... Daar kon ik op het blaadje lezen dat ik vanaf 14 augustus moet starten met de cerazette om zo mijn menstruatie tegen te houden en zo op een door hun gekozen datum vruchtbaar te wezen... Ik heb dus nog geen ervaring met de pil zelf maar vind het raar dat ze me onder de anticonceptiva steken voor er een vruchtbaarheidsbehandeling plaatsvind...
Ik heb alles behalve regelmaat... dus bij mij, werk de Cerazette niet als iets regulerend ... Nu begin ik echt zorgen te makken en... [-o< Groetjes! Sima