Help, ik snap er niks meer van. Ben deze maand begonnen met ovu testen omdat ik erg onregelmatige cyclus heb. Nu heb ik afgelopen donderdag mijn eerste ovu test gedaan en nog niks, zaterdag weer gedaan en knal positief dus flink geklust. Zondag was de ovu test ook weer knal positief en vandaag ook weer. Hoe kan dit? Na een positieve test komt je eisprong toch binnen 24 tot 48 uur?? Zijn testen van kv merk... Iemand die dit ook herkent? En ben ik nu al vier dagen vruchtbaar?? Morgen maar weer eens testen. Ik snap er echt niks meer van. X bel
4 dagen lijkt me wat veel. Ben ook benieuwd naar een foto. Op "Plaats reactie", dan op het paperclipje klikken. Bij 'Bladeren" je foto opzoeken en uploaden.
Ja dat heb ik geprobeerd maar als ik op bestand kiezen druk gebeurt er niks zal kijken of ik het anders kan doen
http://www.zwangerschapspagina.nl/members/79474-albums13676-picture85070.html Zien jullie nu iets? Heb hem in mijn album gezet blijf nog ff proberen.
Dit is de eerste, zet nu die van vandaag erop. De rest heb ik al weg gegooidgeen ochtendurinear waren net zo. Dus deze foto was van zaterdag ochtend. Volgende is van vanmorgen. en beide feen
Ja moeilijk te zeggen zonder foto ... Daarbij is het makkelijker voor jezelf om de testen te bewaren zo zie je ook verschil
Ik lees altijd dat kv ovutestjes helemaal niet betrouwbaar zijn. Dit in tegenstelling tot de zw.schapstesten......
http://www.zwangerschapspagina.nl/members/79474-albums13677-picture85071.html Deze van vandaag rest is gelijkwaardig geweest... Hmmm bedankt voor jullie intersse en hulp
Ja dat is het vreemde ze zijn gewoon knal. Daarom mijn twijfel en vraagtekens. Zou rond vandaag mijn eisprong moeten hebben uitgaande van mijn gemiddelde cyclus omdat ik erg onregelmatig ben. Snappen jullie het nog?
Dat zou mooi zijn dat ik al zwanger zou zijn. Maar vreemd is het wel. Hihi hmm zal eens gaan voor de zwangerschapstest dan. Lijkt me wat vroeg.. maar wie weet en zou die dan al positief testen zo vroeg???
Hoi dames. Ik ben ook erg benieuwd Hier hetzelfde probleem Ik heb vorige week een controle gehad na een curettage Ik kan dus absoluut niet zwanger zijn De overige dagen dat ik heb getest waren duidelijk negatief De 2e test op de foto vind ik een twijfelgeval