Hai, Ik ben heeel erg nieuwsgierig... na hoeveel maanden of jaren hebben jij en je partner besloten een kleine te nemen? Dus hoelang zijn jullie samen? Liefs!
Hihi in navolging van het leeftijdtopic? Wij zijn sinds 2004 bij elkaar, in 2008 getrouwd en in april 2009 voor een kindje 'gegaan' juni 2009 was ik zwanger Mooi lijstje dacht ik zo Laat je niet teveel leiden door leeftijden enzo hoor! Als jullie er klaar voor zijn, zijn jullie er klaar voor! Succes! Liefs Laar
Ha ha, inderdaad. Ik laat me ook niet teveel leiden hoor, maar ik ben gewoon erg benieuwd naar jullie verhalen . Wij zijn er zeker klaar voor, en ik kan niet wachten tot ik ook zwanger ben van mijn eerste kindje..
ik ben nu bijna 9 maanden samen met mijn vriend en wonen 2,5 maand samen, we zitten nu in ronde 3 voor een kindje
Ik ben nu 2 jaar en 3 maanden samen met mijn vriend. Het is vrij vlot gegaan (kijk banner) maar we zijn beide elke dag superblij met hoe het is gelopen
ik ken mijn man waarmee ik 2,5 jaar getrouwd ben al 14 jaar en we hadden 5 jaar verkering toen we besloten te trouwen en te beginnen aan een kindje
wij waren amper aan een jaar bij mekaar,, we waren er beide klaar voor en het voelde goed, nu na 2enhalf jaar nog steeds! Nog geen kleine helaas.. door alles wat we nu doormaken worden we ook steeds sterker samen,, Heel veel succes met zwanger worden!
Hoi hoi, Mijn vriend en ik zijn ruim 12 jaar samen. We wonen sinds 2000 samen, dus 9 jaar en hebben deze maand besloten voor een eerste kindje te gaan.... spannend! Liefs, Kiki
Ik ken mn man in jan. 5 jaar, we zijn met 1,5 jaar gaan samenwonen en afgelopen aug. getrouwd. daarna nog 1 maand de pil geslikt en nu gaan we ervoor.
wij zijn bijna 5 jaar samen en dus met bijna 4 jaar samen voor een kindje gegaan. we wonen nu 4,5 jaar samen. en al 3 jaar in ons koophuis
Ik ken mijn man sinds mijn 16e, we zijn nu ruim 11 jaar samen. We zijn september 2008 getrouwd en toen ook begonnen met proberen voor een kindje. Helaas nog geen positief resultaat.
Op de dag dat wij 5 jaar hadden (afgelopen 13 sept.) heeft mijn vriend mijn ten huwelijk gevraagt en hebben wij besloten voor een kindje te gaan Op mijn 15 verkering gekregen hij was toen 17.. nu 20 en vriendje lief 22 Liefs P.s. wel al eerder met de pil gestopt op dokters advies (ik zou een andere krijgen..)
uhm 6 maanden en besloten om nu voor een 2de te gaan. Ik heb al een dochter van bijna 2 en mijn vriend nog geen kinderen. Hij wilde nog eerder maar ik heb nog even gewacht maar het begint ook te kriebelen en voel me goed bij hem en het gaat super met hem en me dochter.
Wij zijn één jaar samen... en zijn er nu gewoon klaar voor. Hebben ook al ons eigen huisje, echt helemaal super!
Net 6 maanden een relatie maar kennen elkaar zo'n 2 jaar. Wonen nu ook samen. 25 en 24 (hij) en beide nog geen kinderen dus spannend allemaal
Nee . En als het goed voelt, dan voelt het goed... Je hebt zat stellen die 20 jaar bij elkaar zijn waarbij het hartstikke fout gaat zo bekijk ik het meestal!