gebruik gyno-daktarin

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Katje2, 14 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Katje2

Katje2 Actief lid

20 jul 2007
    312
    2
    0
    medisch management assistant
    Aalst
    Hoi,

Ik heb donderdagavond 1 vaginale capsule ingebracht van Gyno-Datarin 1200 mg wegens branderig gevoel en jeuk.

Sinds gisteravond komt er veel smurie uit, met een oranje kleur in en precies zelfs lichtjes bloederig kleur. Is dit normaal van het gebruik van dit medicijn. Heb dit nog nooit eerder gebruikt.

Alvast bedankt.

2. Ananas89

Ananas89 Fanatiek lid

31 mei 2010
    1.188
    0
    0
    Hallo,

Ik heb hem een paar week geleden ook gehad en er kwam ontzettend veel bende uit (was ook nog zo slim geweest om 's nachts geen ondergoed aan te doen;) met alle gevolgen van dien;)) Maar geen oranje of rode gloed eroverheen... Bij mij was alles wit en gelig... (lekker verhaal allemaal ;))
    Ik zou even bellen als ik jou was morgen met de dokterswacht. Al is het alleen maar om het na te vragen:)
    Dit medicijn kan trouwens helemaal geen kwaad tijdens de zwangerschap hoor!

Succes!!!

3. mama van Marit

mama van Marit Niet meer actief

Bij mij kwam er ook alleen een gelige en vettige spul terug. Maar ik was toen niet zwanger. Als je zwanger bent is alles beter doorbloed daaronder en knapt er sneller een adertje.

4. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

hmm heb zon ding al wel 20 x gehad maar altijd gewoon witte smurrie

5. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    hoe lang had je al jeuk enz?
    Mss is je vagina en baarmoedermond wat geirriteerd en is dat de andere kleur.
    Heb je t ook zo bij t afvegen?

Anders even douchen en de douchekop erop zodat t lekker schoonspoelt. Als je het donderdagavond gebruikt hebt zijn het mss nog oude resten.

Als je t houdt bij t afvegen zou ik even de hap raadplegen!

Deel Deze Pagina