Hallo meiden, Ik heb onwijs last van mijn darmen op t moment en ben bang dat ik niet de deur uitkan. Ik moet echt wat dingen doen en heb wel imodium in huis maar in de bijsluiter word geadviseerd het niet te gebruiken. Er is nog te weinig bekend over het gebruik met zwangerschap. Is nu mijn dag verpest of is er iets anders wat ik kan doen? Liefs
hoe is t nu? Als ik zelf echt verstopt zat en had alleen dat in huis zou ik best een pilletje nemen. Alleen is het niet de bedoeling dat je dit structureel tijdens de zwangerschap gaat gebruiken, daar doelen ze op in de bijsluiter. 1 pilletje als nood is geen probleem. Als je nu wel naar de winkel kunt kun je dingen in huis halen voor t geval het nog eens gebeurt. Ik heb standaard een microlax in huis (miniklysma) want als t eenmaal hard is van onder dan is er niet tegenop te drinken of eten om het zacht te maken. Dagelijks een glas roosvice laxo helpt ook goed om het bij te houden en zacht te houden
bedankt voor je reactie alleen had ik er even bij moeten zeggen dat t er juist uitloopt. ( SORRY ) Ik heb geen last van opstopping maar juist de andere kant ervan. Maar gelukkig gaat t nu al iets beter Liefs
ik ken t, heb 2 weken last gehad van diarree. niks tegen te doen, vooral geen imodium innemen zei ha. wit brood eten, rijst, banaan. als dat soort dingen. en goed blijven drinken. succes!