hoofdpijn, oorpijn, neuspijn?

Discussie in 'Gezondheid' gestart door brabantse1982, 22 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brabantse1982

brabantse1982 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Hallo,
    Ik ben net zwanger en heb een drukkend gevoel boven mn neus en wangen. Mn neus is wel open btw. Heb ook hoofdpijn en oorpijn. Hoort dit erbij en wat kan ik eraan doen?
    xxxxxxxxxx

2. chrystel73

chrystel73 VIP lid

9 jan 2009
    6.302
    2.574
    113
    klinkt als verstopte bijholtes. Ben vorig jaar ook om de haverklap ziek geweest . Je weerstand keldert flink als je zwanger bent. Het is dus niet echt een zwangerschapskwaaltje maar het speelt wel mee dat je zwanger bent.

3. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Ik ben ook regelmatig verkouden en verstopt geweest in het begin van mijn zwangerschap. Nu gaat het beter, maar toen het zo koud was en zo slecht weer en alles... getverderrie. Het heeft met je zwangerschap te maken, schijnt dat je klieren enz beetje op gaan zetten. Kan gelukkig geen kwaad, is alleen heel vervelend. Je mag wel otrivin geloof ik als je zwanger bent (moet je ff bij de ha of apotheek navragen), alleen moet je het niet te lang achter elkaar gebruiken. Wat ik verder deed was elke dag een vitamine c bruistablet innemen, die mag ook.

Beterschap!! Liefs Sassie

4. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    Hoi, heb ik ook last van! Enorm drukkende gevoel ter hoogte van m'n neus-wangen. Erg vervelend...
    Maar eigenlijk weinig aan te doen!
    Ik vind het wel helpen als ik die drukkende plek een beetje masseer, verlicht wel.

Otrivine mag absoluut niet! Ik vroeg het aan m'n gyn omdat ik constant last had van een verstopte neus en ze zegt dat het echt niet goed is.
    Je bloedvaten vernauwen ervan en is dus ook zo in de navelstreng etc.
    Is ook een soort van doping, want wielrenners mogen het niet gebruiken!

Ik ben bij de apotheek een homeopatisch neusspuitje gaan halen en dat werkte wonderwel! ... verder... beetje wennen en hopen dat het snel over is ;)

Liefs

5. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    @ Thelady:

weet niet meer wat ik gebruik heb toen ik zo verstopt was, wel iets van een neusspray, maar weet niet meer welke. Is inderdaad iets heel vervelends waar je eigenlijk niet zo heel erg veel aan kunt doen behalve dan wachten tot het overgaat, maar rotgevoel is het wel.

XX sas

6. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    @sassie, ja, ik heb de eerste 2 maanden ook gewoon neusspray gebruikt, totdat ik het aan m'n gyn vroeg ;)
    Dan ben ik maar snel iets homeopatisch gaan halen wat absoluut geen kwaad kan en evengoed werkt... het is idd heel erg vervelend! Maar gaat wel over naarmate je wat verder bent vind ik

Liefs!

7. brabantse1982

brabantse1982 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    T is al over ;)
    xxxxxxxxxxx

Deel Deze Pagina