Gebruik je dagelijks make-up en welke?

Discussie in 'De lounge' gestart door Happymam, 24 aug 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Katelynn

    Katelynn Bekend lid

    11 apr 2019
    575
    376
    63
    Vrouw
    Achterhoek
    Dagelijkse make up gebruik ik alleen mascara verder niks.
    Voor feestjes (afhankelijk wat voor een feestje) gebruik ik wel oogschaduw , lippenstift en mascara.

    Laat ik mijn make up wel eens door een ander doen? Nee , heb zelf een visagiste achtergrond dus voor mijn gevoel niet echt nodig :)
     
  2. lovewinnie

    lovewinnie VIP lid

    13 jan 2007
    16.250
    790
    113
    tilburg
    Nee dag en nacht crème. Heb ik feestje dan foundation van maybelline, mascara en lipglose.

    Zeker met dit weer is make up echt niet te doen. Meestal is het staartje in, gezicht wassen, tanden poetsen en klaar :). In de winter lekker los haar en soms mascara
     
  3. Maartt

    Maartt Fanatiek lid

    30 mrt 2011
    4.843
    725
    113
    Foundation (nu niet want in de zomer al een lekker kleurtje, tenzij ik oneffenheden wil wegwerken)
    Wenkbrauwpotlood
    Oogschaduw (licht, hoeken donker)
    Soms oogpotlood of eyeliner (als ik daar zin in heb)
    Mascara
    Blush
    Lipglos (behalve als het hard waait, want ik haat het als mijn haar aan mijn mond plakt)

    Vrijwel alles van de Hema. Goedkoop, en ik kan er goed tegen. Had altijd wel duur spul, maar daar ben ik mee gestopt, dit werkt net zo mooi en goed.

    Heb trouwens in de vakantie weinig make-up op. Geen zin, veel zwemmen, heb toch zonnebril op.
     
  4. Manana

    Manana Fanatiek lid

    3 mei 2017
    2.477
    1.420
    113
    Vrouw
    Doen! Is echt top :D Mijn zusje is make-up artist en maakt ook bruiden op. Voor speciale gelegenheden laat ik haar mijn haar en make-up doen als ze in de buurt is. Zo lekker om het aan iemand anders over te laten :) Heb ook veel van haar geleerd wat betreft opmaken.
     
    DQueen vindt dit leuk.
  5. Semmy1888

    Semmy1888 Actief lid

    5 jun 2017
    248
    146
    43
    Ja altijd.
    Zomer een soort bb crème van clarins, winter echt een foundation van Dior.
    Bronzing poeder Dior, mascara van Chanel, rouge estee lauder, wenkbrauwen heb ik laten microbalansen dus zijn altijd al goed en lipstick/ glos heb ik een zwak voor dus altijd meerdere kleuren op zak. Pas de kleur van rouge en lipstick wel altijd aan aan mijn kleding.
    Als we een feestje hebben zet ik de make up wat zwaarder aan en gebruik ik vaak wel oogschaduw. Mijn haren laat ik dan altijd föhnen maar alleen als ik zelf feest geef laat ik mijn make up ook meteen doen. Is inderdaad ideaal.
     
  6. kwebbelsnoes

    kwebbelsnoes VIP lid

    29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Ik gebruik niet dagelijks make-up, ben gezegend met een gave huid en lange wimpers. Als ik een feestje heb maak ik me wel op, oogschaduw, eyeliner, mascara en lipstick. Sinds ik een paar jaar geleden een make-up pakket van Rituals won helemaal fan, dus koop het enkel nog maar daar en lipstick van MAC
     
  7. Maslov

    Maslov Fanatiek lid

    11 apr 2019
    1.200
    3.395
    113
    In de winter bb creme, omdat ik mezelf dan een beetje vlekkerig vind.

    Dagelijks: oogschaduw, eyeliner, mascara, wenkbrauwpotlood en -gel.
    Bij feestjes, netwerktoestanden ed: bovenstaande plus een goede lipstick. Ik gebruik voor de basics Hema, en koop soms wat Rimmel of Lancome.

    Ik heb periodes dat ik mijn nagels lak en periodes dat ik dat niet doe, ligt ook een beetje aan de favoriete outfits van dat moment.
     
  8. Zulema

    Zulema Fanatiek lid

    8 aug 2019
    1.670
    1.136
    113
    Vrouw
    Alleen mascara.
    Bij speciale gelegenheden doe ik nog foundation op en mijn wenkbrauwen maar verder kom ik niet.
     
  9. Joyciejj

    Joyciejj Fanatiek lid

    10 mrt 2011
    1.429
    210
    63
    Ik gebruik dagelijks oogpotlood en mascara van maxfactor.. voor veel andere een allergie dus als iemand nog tips heeft graag..
    Verder vaak oogschaduw licht en donkerbruin.
    Wenkbrauwen hoeft gelukkig niet meer want ik heb ze laten micro bladen, zo blij mee!
     
  10. RachelleNM

    RachelleNM Fanatiek lid

    19 aug 2015
    3.329
    2.135
    113
    Vrouw
    Ik gebruik bijna nooit make-up, maar op dit moment werk ik ook niet (ziektewet). Dat scheelt enorm :roflmao:
    Als we bijvoorbeeld uit eten gaan, of een avondje naar de film, feestje, dat soort dingen, gebruik ik:
    Mascara van Kiko
    Soort BB cream van Juliette Armand
    Eventueel foundation van L'oreal
    Oogschaduw van Revolution
    Héél soms lippenstift (alleen even geen idee meer welk merk :roflmao:)

    Edit: ik laat m'n wenkbrauwen wel regelmatig epileren en verven.
     
  11. Lizzy2019

    Lizzy2019 Niet meer actief

    Ja gebruik de hele mikmak
    Tenzij ik harstikke ziek ben hihi

    Foundation
    Contouring
    Eyeliner
    Mascara
    Oogschaduw
    Rouche
    Lipglos

    Zonder voel ik me niet prettig
    Ik hou van make-up en vind het er heel verzorgd uitzien
     

Deel Deze Pagina