wimperextensions

Discussie in 'De lounge' gestart door DQueen, 25 aug 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DQueen

    DQueen Niet meer actief

    aangezien er al 101 topics over uiterlijk zijn kan deze er ook wel bij.
    Wie heeft wimper extensions?
    En heb je dan de one on one of de rusian volume? Hoe bevalt het? Hoe vaak werk je het bij? Wat zijn de kosten? Kun je daarnaast nog mascara gebruiken of is dit overbodig? Bij de one on one methode, als er dan 1 of 2 uitvallen, is dit dan meteen duidelijk zichtbaar? zit je dan met lelijke gaten tot de volgende afspraak?
    Ik wil het al heel lang maar ik ben een oogwrijver, echt heel erg, en dat houd me tegen. Daarnaast heb ik ook wel lange volle wenkbrouwen van mezelf maar niet met mooie krul erin.
    Ben heel benieuwd naar jullie ervaringen?
    Gewone nepwimpers, uit zo een pakje, een hele wimperrand in geheel, krijg ik op geen enkele manier zelf netjes opgeplakt dus is geen optie.
     
  2. Oilell

    Oilell Fanatiek lid

    8 okt 2018
    2.916
    3.967
    113
    Vrouw
    Ik heb een tijd lang one by one gehad, voor mijn bruiloft ging het echt maximaal. Bleef meestal 3 weken mooi. One by one geeft geen gaten, als er meer geplakt wordt wel. Kosten waren ongeveer 40 euro per 3-4 weken, eerste set 70 euro. Daarna had ik geen mascara meer nodig, maar had wel last van drogere ogen. Net als met mascara kan een extra gekrulde wimper er voor zorgen dat je oog wat minder goed sluit. Voor huwelijksreis de wimpers er af laten halen, schrok toen wel van de schade aan mijn eigen wimpers. Sinds mei dus ook niet meer bij laten plakken. Inmiddels is de boel hersteld en ben ik gewoon maar weer overgestapt op mascara.
     
    DQueen vindt dit leuk.
  3. PBV

    PBV Fanatiek lid

    6 feb 2018
    1.765
    1.321
    113
    Vrouw
    In het westen
    Ik heb ook wimperextensions gehad. Ik was proefkonijn dus geen kosten. Maar idd wat een schade aan je wimpers geeft dat.
    Ik vind nepwimpers (die je op je ooglid plakt) niks haha. Zitten irritant en de hoekjes laten ook weleens los. Zeker als je veel zweet. :rolleyes:
    En dan haal je ze eraf, dan is je hele oog make up naar de kl*te. :oops:
     
  4. Zonnebloem92

    Zonnebloem92 VIP lid

    4 dec 2012
    10.846
    4.212
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Precies dit eigenlijk.
    Vind het super mooi, maar zou het nooit meer doen (had echt geen wimpers meer over).
     
  5. samarinde01

    samarinde01 Fanatiek lid

    11 dec 2012
    2.809
    1.023
    113
    Ik vind dat je van een kilometer afstand al kunt zien dat iemand ze heeft. Maar dat is smaak gebonden natuurlijk. En ik hoor ook vaak de schade die het geeft aan je eigen wimpers.
    Ik denk dat het een hype is die weer overwaait.
     
    suus1983 vindt dit leuk.
  6. Boordevol

    Boordevol VIP lid

    26 jun 2009
    6.072
    4.181
    113
    Ik vind, als het overduidelijk nep is, gewoon echt niet mooi. En 9 vd 10 keer zie je het ook. Maar ben geen eevaringsdeskundige dus slechts mijn mening gegeven :D.

    Mijn zoon van 7 zei onlangs mama waarom doe jij OOK geen neppe wimpers. Ik daxht huh, hoe weer jij hberhaupt dat die bestaan. Zegt hij: de Zwemjuf heeft neppe wimpers. En het klopte dat ze wimperextensions had haha. Maar dat hem dat opviel vond ik te grappig.
     
    Nellie4 vindt dit leuk.
  7. mgeul84

    mgeul84 Bekend lid

    17 aug 2012
    765
    105
    43
    Heb ze ook een tijdje gehad. Vond het mooi, totdat ze gingen uitvallen, dan inderdaad gaten. Je moet ze dus echt elke 2 a 3 weken laten doen. Vond het ook totaal niet handig met lenzen en je kan niet eens even lekker door jr ogen wrijven.
     
    DQueen vindt dit leuk.
  8. JongetjeM

    JongetjeM Bekend lid

    28 jan 2015
    959
    216
    43
    ---+
    Hier ook tijdje gehad, dacht nieuwe set 60 euro. Zou dan 3 weken blijven zitten, nou na krap 2 weken was er bij mij al uitval en stoorde ik me daar heel erg. Bijvullen dacht rond de 30 euro.
    Het ergste vond ik de tijd wie het je koste, elke keer afspraak en er weer heen. Uiteindelijk ze er af laten gaan, en had geen wimpers meer over. Dus ik vind het echt super mooi, maar voor mij nooit meer.
     
  9. Yaisa

    Yaisa Fanatiek lid

    31 jul 2013
    1.202
    1.246
    113
    Ik heb sinds kort wimper extensions en ik vind het tot nu toe nog ideaal! Ik heb one by one extensions. Niet heel erg nep, best subtiel. Ik vind het vooral heel fijn dat als ik ‘s ochtends wakker word er meteen al een stuk frisser uit zie, geen mascara nodig, heerlijk.
    Het is wel lastig dat je niet in je ogen mag wrijven. Ook slaap ik vaak op 1 zij en daar zie je al dat de wimpers eerder los laten. Ik heb nu de meest zachte wimpers, maar volgende keer gaan we eentje harder proberen, omdat dit vaak beter blijft zitten. Je moet wel rekening gaan houden met je verzorgingsproducten omdat je geen producten meer in je gezicht mag gebruiken met olie omdat dit de lijm kan aantasten.
    Of het schade geeft aan mijn eigen wimpers weet ik nog niet, omdat ik ze net 2 weken heb.
     
  10. Orangeapple

    Orangeapple Fanatiek lid

    29 aug 2016
    1.047
    379
    83
    Dit is net mijn verhaal :) Ik vond ze heel mooi. En heel fijn om geen mascara meer te hoeven gebruiken en er altijd fris uit te zien. Maar man, ik hield geen wimper meer over na een tijdje. Ik kreeg overigens wel gaten omdat ik van mezelf niet heel veel wimpers heb. En dat werd er dus niet beter op :roflmao:
     
  11. MadeInUSA

    MadeInUSA VIP lid

    27 dec 2011
    8.669
    9.623
    113
    Ik vind het er vaak heel nep en too much uitzien. Niet mooi.
     
    suus1983 vindt dit leuk.
  12. Maartt

    Maartt Fanatiek lid

    30 mrt 2011
    4.843
    725
    113
    Ik heb ze ook heel lang gehad. Eigenlijk is alles al gezegd...
    Ik heb ze niet meer omdat ik klaar was met die afspraken om het te laten opvullen. Gedoe.
    En op het laatst moest dan ongeveer al na een week. Toen ze eraf gingen bleek wel waarom. Mijn eigen wimpers waren geruïneerd. Heeft ook lang geduurd voordat ze weer mooi waren.

    Ogen wrijven en nepwimpers is geen goede combi. Mijn schoonzus kon om deze reden nog vaker terug om op te vullen.

    Uiteindelijk vond ik het ook maar dure mascara.
     
  13. LMSB

    LMSB Fanatiek lid

    24 feb 2017
    3.989
    3.319
    113
    Ik heb ze zelf niet want ik heb ze niet nodig. Hele lange, gekrulde zwarte wimpers van mijzelf. Maar bij anderen die het wel hebben vind ik het er zó onnatuurlijk uit zien. Echt niet mooi.
     
  14. Zulema

    Zulema Fanatiek lid

    8 aug 2019
    1.670
    1.136
    113
    Vrouw
    Heb altijd one by one gehad, geen gaten.
    Nieuwe set 55€ en bijwerken 35€.
    Totdat mijn vriendin ze ergens had laten zetten en haar eigen wimpers vielen uit, sinds dien durf ik niet goed meer..:rolleyes:
     
  15. suus1983

    suus1983 VIP lid

    10 okt 2006
    47.809
    32.714
    113
    Ik vind het echt niet mooi, maar als ik bovenstaande verhalen lees zou ik het ook niet meer aandurven.
     
  16. brownielover

    brownielover VIP lid

    9 mrt 2009
    7.551
    2.536
    113
    Nederland
    Ik heb het vorig jaar een tijdje gedaan maar ik was de 1e x na een week al de helft verloren. Opnieuw laten zetten, na 2 weken al niet mooi meer.

    Elders gegaan, zelfde verhaal. 2,5 week was echt de max die ik kon en dat vond ik te duur. Betaalde bij de 2e 10 euro per keer maar als je om de 2 weken heen gaat tikt het redelijk aan.

    Ik ben er dus mee gestopt en gebruik gewoon mascara. Heb geen schade gehad aan mijn wimpers trouwens.

    Ik wil nu fals lashes proberen met magneet. Je brengt speciale eyeliner aan en dan kun je die wimpers er zo opplakken. Lijkt me ideaal.
     
  17. Madelie

    Madelie VIP lid

    14 jun 2014
    11.381
    8.487
    113
    Ik vind het er te nep uitzien om het mooi te vinden dus zelf nooit gedaan.
     
  18. consider

    consider VIP lid

    24 jan 2008
    13.983
    1.800
    113
    Provincie Groningen
    Ik heb ze ook gehad. Wel gewoon bescheiden, vond het heel makkelijk. Maar op vakantie met zwemmen irriteerde het wel.
    Maar doe het nooit weer...toen ze eraf waren geen wimper meer over zowat.

    Tegenwoordig zie ik veel meiden die echt hele lange wimpers hebben.
    Mijn man zegt...jeetje wat heeft die een waaiers voor haar ogen :roflmao:
     
  19. Kipsate

    Kipsate Fanatiek lid

    22 jul 2015
    1.224
    1.240
    113
    Wat een flop was dat. 1 keer laten doen, echt superblij met het resultaat in eerste instantie. Maar na een week lagen zowat alle wimpers er al af. Ik ben ook een oogwrijver. Zou het je dus afraden. Heb op een gegeven moment de resterende wimpers er zelf afgetrokken, was echt geen gezicht. Zonde van het geld.
     
  20. Syane

    Syane VIP lid

    21 aug 2013
    11.454
    10.655
    113
    Als je zelf wel lange en volle wimpers hebt waarom dan noet krullen met een wimpertangetje. Heb je zo die mooie Krul er in.
     

Deel Deze Pagina