Gebruik je een iphone of een androidtoestel?

Discussie in 'De lounge' gestart door Kim11, 18 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Wat voor mobieltje gebruik je?

1. Iphone

2. Android

3. Anders

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Amanthis

Amanthis Fanatiek lid

7 aug 2006
    2.015
    0
    0
    Ik heb een iphone 4s gehad, vond het geen fijn toestel, liep vaak vast terwijl ik er geen extra apps op zette.
    toen ben ik wegens goede reviews naar samsung galaxy s4 (android dus) en super telefoon, sinds een tijdje heb ik de samsung galaxy s5, superhandig in gebruik.

2. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    ik heb al bijna 2,5 jaar dezelfde telefoon, Sony Xperia S en op 1 keer vastlopen na doet hij het nog steeds prima. Ok hij werd wat trager met 1856 fotos erop maar nadat dit is verwijderd werkt hij weer prima.

3. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    er zit 32 GB in de S, dat zou meer dan zat moeten zijn. Ik heb er op de top 3000 fotos op gehad en dat pastte prima.

De Z zit 16 GB in maar is uitbreidbaar tot 32 GB, net zo veel dus als standaard in de S.

4. cathymoon

cathymoon Actief lid

7 apr 2014
    201
    0
    0
    NULL
    NULL
    android, ios is veel te beperkt. Loop al jaren met een android en slecht 1 keer een vastloper gehad zodat ik het toestel moet resetten.

5. Kaala

Kaala Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.672
    0
    36
    NULL
    NULL
    HTC Sensation maar hij heeft opeens 2 grote krassen (niet op 't scherm) :( en is ook aanzienlijk slomer geworden, heb hem 3,5 jaar.

6. AnnaCF

AnnaCF Niet meer actief

Ik had altijd Blackberry vanwege de knopjes en dat het mailen er zo heerlijk op gaat.
    Maar na 3 jaar was m'n Blackberry 9900 echt op dus nu een iPhone 5c en ben er heel blij mee. Wilde ook een beetje geld besparen op m'n ABO om mijn vaste lasten wat naar beneden te brengen voor als de baby er straks is.
    En ben er zoooo blij mee. Vooral het synchroniseren van m'n agenda met ipad en laptop werkt heerlijk.
    Baal alleen dat ik een 8 gb versie heb genomen :(

7. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Ik heb beide gehad maar wil alleen nog maar iPhone. Ik zou wachten tot september als het kan, dan komt de 6 uit met twee scherm formaten! :)

Deel Deze Pagina