Elke dag voor het lekkere geurtje. Heb er ook eentje in m'n burolade op t werk, dus eigenlijk meerdere keren per dag...
Ja, elke dag. Misschien vreemd, maar moeten jullie ook afwisselen? Als ik bijv. een hele tijd dezelfde heb gebruikt, lijkt hij niet meer te werken. Als ik dan weer een andere gebruik, werkt het wel weer.
Ja elke dag ook al heb ik geen/amper last van zweet. Voel me er gewoon frisser bij. Ik gebruik Rexona en wissel elke keer ander geurtje als die op is. Heb er ook altijd in me tas voor de zekerheid
ik gebruik ook niet. ik zweet ook eigenlijk niet, dus dat scheelt. als ik het gebruik krijg ik er last van. met wassen kom ik er ook wel.
Dit doe ik ook. Het gebruik van een anti-transparant scheelt ook gele vlekken in mijn kleding... Ik gebruik trouwens ook het liefst een mannen-deo. Ruiken nèt wat lekkerder.
Ook hier anti transparant en om de dag deo voor het luchtje. Anti transparant helpt ook tegen vlekken in je kleren onder je oksels bijv.
Ja, dagelijks. Soms wil ik het nog wel eens vergeten op een luie dag maar dat maakt dan ook weinig verschil uit. Heb ook een roller (die sensitive voor na het scheren van nivea), maar gebruik de spuitbus toch het meeste
Dagelijks, zonder voel ik me echt vies. Mn moeder gebruikt het nooit en ik vind het heel erg, maar ze stinkt altijd enorm naar zweet, maar ze wil niet aan de deo hoe vaak we er ook iets van zeggen...ze vind het rotzooi.
Ik heb gekozen voor 'anders, namelijk...'. Ik gebruik namelijk niet elke dag deo. Alleen als ik het gevoel heb dat ik stink, of als ik mezelf ruik Ik vind het altijd wel fijn om even iets op te spuiten voordat ik de deur uit ga, zodat ik het gevoel/idee heb dat ik fris ruik, maar dat doe ik lang niet altijd, meestal omdat ik er gewoon niet aan denk, haha Ik heb geen specifieke deo die ik gebruik, ik koop deo die ik lekker vind en die niet al te prijzig is Ik gebruik trouwens ook wel eens een geurtje als deo, haha! Als ik toch wat op heb, spuit ik dat gerust onder m'n oksels, omdat ik het een no-go vind om deo EN een geurtje te dragen
Dat scheelt idd ook enorm ja! Ik vond de witte Axe altijd zo lekker maar weet niet meer of die nou speciaal voor vrouwen was. Ik heb iig ook tijden lief zijn deo gebruikt maar vind dit de beste oplossing.
Ik gebruik het alleen in de zomer als het erg warm is en in een bloot hemdje loop. En dan eigenlijk alleen voor het idee, niet omdat het nodig is. Voor de rest gebruik ik het eigenlijk nooit, omdat ik gewoon echt niet zweet onder mijn oksels. Als ik het gebruik, dan de witte anti-transpirant roller van Nivea.