ik gebruik dove deo stick, ik heb diverse soorten geprobeerd de afgelopen jaren maar ik kom steeds bij deze terug. hij is niet echt goed verkrijgbaar, daarom koop ik hem in de aanbieding in wat grotere hoeveelheden.
Heb ingevuld 1 keer per dag maar had anders in moeten vullen, soms wel meerdere keren per dag. In ieder geval smorgens en dan ook nog wel tussendoor of als ik savonds onder de douche weg kom....
Een keer in de vijf dagen syneo5 zweet daardoor gelukkig niet meer. Maar gebruik ook dagelijks deo alleen voor de geur.
Douchen doe ik in principe om de dag. Uitzondering natuurlijk als ik gesport heb, of als het heel warm weer is. Maar ik was me elke dag uiteraard. En daar hoort deo bij. Ik gebruik sanex roller voor onder mijn oksels. En daarna gebruik ik Dove spray. Allebei geurloos. Tenslotte gebruik ik een lekker geurtje 'pure poison' bijvoorbeeld.
Hier ook elke dag. Heb ook altijd deo bij me.. Vind het verschrikkelijk als ik mezelf ruik... Komt eigenlijk nooit voor maar voor het geval dat
Hier ook iedere dag deo. Ik gebruikte voorheen 8x4, maar merkte dat ik in de loop van de dag alsnog begon te ruiken (was tijdens pubertijd dus daar kan het ook aan liggen), en ik kreeg er uitslag van. Daarna over gestapt op rexona, en sindsdien zweet ik bijna niet, en als ik zweet ruik je het niet. Ideaal!
eerst wel, maar sinds ik ben gaan lijnen heb ik het niet meer nodig, geloof het of niet.. ik ruik niet onder mijn oksels, ik zweet zelfs niet als ik niet sport. Dus waarom zal ik het dan gebruiken. Als ik ga sporten dan gebruik ik het wel. Daarnaast vind ik het een beetje eng omdat er wordt gezegd dat het borstkanker kan aanwakkeren, dus ik gebruik om die reden ook liever niet.
Ik heb altijd wel deo in mijn tas, maar gebruik het niet elke dag... maar als het nodig is kan ik altijd sprayen. Ik heb snel irritantie en dan gaat deo net na het scheren juist vies ruiken. Ik gebruik vichy, deze helpt goed.. En ik heb alle deo's al uitgeprobeerd, maar alleen deze helpt.
Ik heb verschillende bussen deo in mijn bezit en op het werk ligt er ook één voor als mijn collega's weer eens een kou-aanval krijgen en de verwarming midden in de lente op vijf moet. Maar normaal gesproken zweet ik vrijwel niet, in de zomer wel maar meestal stinkt het gewoon niet. Als ik merk dat ik een paar dagen achter elkaar zweet (door het warme weer of wat dan ook) dan rol ik er zo'n anti-transparant op, ik weet zo even niet hoe het flesje heet maar het werkt geweldig, ik zweet dagen achter elkaar niet meer.
Hier geen deodorant. Ik zweet haast niet onder mijn oksels namelijk. Ik heb wel deodorant bij me voor als ik wel ga zweten, anders vind ik het smerig.
elke dag soms door de drukte 's morgens kan ik het wel eens vergeten maar dan ruik ik iets in de midden van de dag en weet ik dat ik wat vergeten ben
Ik lees met verbazing dat niet iedereen hier elke dag deo gebruikt. Bij mij hoort het gewoon bij het ochtendritueel, net zoals tanden poetsen en haren kammen.
ja, tanden poetsen doe ik wel hoor, en mijn haren doe ik ook. Sta sochtends zo een half uur in de badkamer, dus het gaat niet om tijd.
elke dag. anders voel ik me niet fris. zit wel grootendeels tussen mijn oren denk ik, maar ik vind het gewoon prettig