Hallo! Onze kerel is flink verkouden, al gaat het vandaag gelukkig weer wat beter. Zijn hoest wordt minder al klinkt hij net als een oud mannetje. Ook zit hij vol. De tips die je dan krijgt Heel verschillend allemaal dus vandaar mijn vraag weer aan jullie! Hier mijn tips: - Zo zou Luuf geweldig goed helpen maar het zou ook gevaarlijk zijn.. - Bisovon druppels werken als de beste maar het zou ook gevaarlijk zijn vooral als je in de fam. astma etc zit en je juist het slijm anders moet behandelen. - Slaap zacht met eucalyptus werkt super, andere mening: mag je niet gebruiken wégens de eucalyptus..... M.a.w. ik ben het spoor een beetje beister. Mijn kindje is nu voor het eerst echt verkouden. Gelukkig geen koorts, of tenminste geen hoge koorts. Wel heeft hij soms een onder tempratuur van 36.3 maar bij een volgende temp zit hij weer op de 37 (Sem zit eerder onder de 37 dan er boven trouwens) Dit doen we wel: - neusspray (zoutoplossing) - ui - stomen in de douche Ik hoor het wel!
Hoi hoi, Ik begrijp dat je het spoor beister bent, maar jullie zijn goed bezig. Ui, zoutoplossing en stomen is prima. Ik zou niet al te veel zelf gaan dokteren hoor. Neem contact op met de huisarts als het echt erger wordt. Als die iets voorschrijft kun je het vertrouwen. Ga maar gerust op je eigen gevoel af, dan doe je het eigenlijk altijd goed. Gelukkig gaat het alweer beter, en heeft hij zijn eerste verkoudheid achter de rug, maar ook zijn eerste weerstand opgebouwd! groetjes Adrienne