Hallo, Ik ben afgelopen woensdag ongesteld geworden, terwijl mijn NOD morgen of zondag zou zijn (aan de hand van positieve ovulatie testen). Mijn cyclus was na het stoppen met de pil twee keer 31 dagen. Toen was ik zwanger, wat uitdraaide op een MA. Nu een cyclus van 34 en 27 dagen. Komt dit nog door de MA? Of is het normaal dat er 7 dagen verschil in cyclus kan zitten? Ik heb deze menstruatie (en de vorige ook overigens) heel weinig gebloed. Het is nu al bijna weer over. Dat baart me dan ook wel weer zorgen, dat niet alles afgestoten wordt ofzo. Of komt het door de curettage, dat dat een soort van grote schoonmaak is geweest? Nou goed, best wat onzekerheden dus, ik hoop dat je die wat kunt verminderen
Goedenavond, je cyclus na een miskraam kan wel een tijdje onregelmatig zijn en ook het bloedverlies bij een menstruatie kan wisselend zijn. Juist als er wat achtergebleven is van de miskraam verwacht je een heftige menstruatie, dus daar zou ik niet zo bang voor zijn. Je lichaam heeft echt even tijd nodig om te herstellen en die onregelmatigheid hoort daar bij en is dus niet iets waar je nu veel zorgen om hoeft te hebben. Succes! Groetjes Monique
Dank je voor je antwoord Monique. Ik vind het gewoon lastig om mijn lichaam te vertrouwen op 1 of andere manier in dat het zich wel weer herstelt.