Hoofdpijn

Discussion in 'Gezondheid' started by reckless, Sep 25, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. reckless

reckless Bekend lid

Apr 17, 2014
    798
    286
    63
    Sinds begin deze week heb ik erg veel last van hoofdpijn. Zo erg dat ik 's nachts wakker word van de pijn. PCM helpt wel, maar dat is maar voor even. Overdag gaat het redelijk totdat ik iets ga doen. Dan komt het weer opzetten. Zelfs als ik naar de wc ga begint m'n hoofd al te bonzen!

Herkent iemand dit? Weet dat je door de hormonen last van hoofdpijn kunt hebben maar zo heftig heb ik het nog niet vaak gehad. Tijdens m'n eerst zws ook wel hoofdpijn gehad, maar echt nooit zo als nu.

M'n bd was vorige week prima en is ook nooit een probleem geweest. Ik zit zelfs altijd aan de lage kant. Komt dit echt door de hormonen of zal ik voor de zekerheid m'n vk bellen voor advies? Vind het zo lastig :)

2. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

Aug 9, 2013
    3,721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Zolang je geen andere klachten hebt, is het niet erg. Vervelend, dat wel.

Drink veel extra water; je hebt veel extra nodig en door een tekort kan je flink koppijn hebben.
    Ook de hormonen kunnen het veroorzaken; toch extra drinken want dat is altijd goed.

3. reckless

reckless Bekend lid

Apr 17, 2014
    798
    286
    63
    Bedankt voor je reactie! Zou best eens kunnen dat ik te weinig drink, maar eens proberen!

4. Rietje88

Rietje88 Niet meer actief

Heel herkenbaar. Ik verga ook al dagen van de (migraine) achtige hoofdpijn. Bloeddruk is prima. Er heerst een griepje. Misschien komt dat wat harder aan als je zwanger bent.

5. Suusvw

Suusvw Actief lid

Jun 13, 2014
    163
    0
    0
    Ja heel herkenbaar! Ik heb er echt al heel lang last van, vanaf week 10. Ik zit er zelfs door in de ziektewet omdat ik mn werk niet kan uitvoeren (kinderopvang). Bd is ook goed en ik drink en slaap prima.
    Ik ben ook minder suiker gaan eten maar niets hielp.
    HA en VK zeggen idd hormonen. De 1 is er gevoeliger voor dan de ander (heb voor mn zwangerschap nooit echt last gehad van hoofdpijn). Afgelopen week lijkt het bij mij eindelijk een beetje af te zakken!
    Goed aan je rust denken en als je het niet trekt idd paracetamol slikken. Het kan ook spanningshoofdpijn zijn.

6. Suusvw

Suusvw Actief lid

Jun 13, 2014
    163
    0
    0
    Oja en zeker verloskundige bellen of huisarts als je advies wilt.. Daar zijn ze voor :)!

7. reckless

reckless Bekend lid

Apr 17, 2014
    798
    286
    63
    Wat fijn om te horen dat ik niet de enige ben. :)Ben nu ook ziek gemeld op m'n werk (onderwijs) maar wil als het enigszins gaat volgende week weer beginnen. Werk parttime dus dat scheelt al wel iets!

8. nlovesn

nlovesn Actief lid

Oct 10, 2011
    437
    0
    16
    Ik heb ook zon ontzettende hoofdpijn steeds! Al sinds 1,5/2weken! Super vervelend, maar bij mij is er niets aan te doen! Heb het zo ongeveer de hele dag door

Share This Page