Klopt, maar even ter geruststelling: wel met 2 verschillende emmertjes, een rode en een blauwe (voordat er hier gedacht wordt dat de bureaus en de kasten óók met het water en doekjes die voor het sanitair gebruikt worden daarmee schoongemaakt worden) Ik bedoelde niet de kantoren dus, maar de toiletten op kantoor, bibliotheek etc
wij ook en inderdaad dat doekjes drogen en de dag erna gebruiken heb ik ook wel eens gezien Daar snap ik helemaal niks van
Hoezo niet schoner van wassen ? Hoe ranzig is dat als je op de plee heb gezeten je doos heb droog geveegd en aan de deurknop zit en dan gewoon niet je handen wassen ??? Bah !
Ik wist al wel dat niet iedereen de handen wast na toiletbezoek maar als er in dit topic al zoveel zijn.. Lekker met je wchanden overal aanzitten of zelfs een ander een hand geven.. Blegh! Ik ben nu nog blijer dat ik overal mijn desinfecterende handgel mee naar toe neem
Ik heb ooit eens gelezen dat desinfecterende gel vooral schijnhygiene is. Je isoleert de bacterien ermee ipv dat ze van je handen af gaan. Met andere woorden, het zit lekker te broeien op je handen.
Nou het voelt lekker fris en je moet iets wanneer je niet goed je handen kunt wassen. Bijvoorbeeld op een festival, echt niet dat ik daar zonder die handgel heenga 😂
Het was weer remsporen vrijdag.. en de borstel hangt zielig te wachten tot deze eens gebruikt gaat worden. Niet te geloven.
Ook hier handgel in de tas... heb zelfs een keer het gezicht van mijn kids ermee schoon gemaakt nadat er zo'n vrouw aan ze zat... stonk ontiegelijk en was ook nog aan het roken.. krijg er nog kippenvel van.. bah!