Dag meiden! Ik heb al diverse malen gehoord dat het moeilijk is om even afstand te doen van het idee om zwanger te worden.. Maar ik dacht dat dat mij wel zou lukken! Tot vorige week was het mij hartstikke goed gelukt om niet constant te denken aan het zwanger worden. Ik had mezelf ook voorgenomen om niet meer achter elk pijntje wat te zoeken. Tot ik dus nu een week na mijn DPO allemaal nieuwe dingetjes voel.. Hier wat voorbeelden: - Ookal heb ik het warm, me handen en voeten zijn koud. - Me katten plakken heeeel erg aan me. - Ben in de ochtend heel erg weeig en een beetje misselijk. - Ik droom heel erg veel. - heb een temperatuursdip gehad.. (innestelingsdip??) - heb opeens elke dag de behoefte om melk te drinken (terwijl ik het nooit dronk) - en had van het weekend vreselijke spierpijn en jeuk waar ik overigens geen verklaring voor heb! Zoals je hoort kan ik onmogelijk nu nog de gedachte laten gaan.. Het lijkt wel alsof ons lichaam iedere maand weer een geintje met ons uithaalt..
Ik kan me voorstellen dat juist de laatste week van de cyclus het erg lastig is niet overal wat achter te zoeken. Het is ook gewoon erg spannend en je wil het zo graag. Succes met afwachten, ik hoop voor je dat de dingetjes die je nu voelt duiden op een zwangerschap
Wat lastig he, die laatste dagen voor NOD! Ons lichaam is en blijft bijzonder. Het zwanger worden en blijven en dan ook nog een gezond kindje krijgen is echt een wonder. Maar wij vrouwen kunnen ook vanalles voelen wat er helemaal niet is helaas. Zo frustrerend! Bij mijn eerste deden we er 23 maanden over. De maand dat ik alles losliet, weer genoot van seks en het zag als iets prettig ipv iets wat nu eenmaal moet om zwanger te raken, raakte ik zwanger. Nu ben ik, binnen 2 maanden, zwanger geraakt van de 2e. Veel relaxter etc. Bij werkte het dus wel degelijk om alles los te laten maar ik weer ook als geen ander hoe moeilijk dat is. Ik hoop voor je dat je heel snel een mooie positieve test in handen heb meid!