Gebruik Persona vraagje SPOED

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Zijvandehoek, 17 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    ja dat doet 'ie dus wel!!!

je had hem moeten resetten en dan idd 16 testjes moeten gebruiken de 1e maand.

hopelijk vind je nu toch je eitje nog

2. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Tja, dat begon ik al stiekem te bedenken.
    Nou ja.
    Vanmorgen is er EINDELIJK weer een test gevraagd.

Donderdag, vrijdag, zaterdag (verwachte ei FF) en zondag belangrijke KLUSDAGEN :D

3. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Dag 16 alweer. Mijn ovu-testen zeggen niets, dus negatief. Mijn temperatuur was gedaald (mooi dus, omdat het ei er aan zou komen volgens bepaalde berekeningen); Maar mijn Persona geeft ook nog geen O-symbool.

Het loopt allemaal niet samen laat maar zeggen.
    Snap er weer ff niets van.

Geduld is een schone zaak ... ja ... aan mijn hoela

4. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    oh, zijvandehoek, het schiet allemaal niet erg op he.....
    Hoop voor je dat je snel een ei hebt!

5. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Nee het schiet zeker niet op :(

Zeg, hoe gaat het met jou en je kindje?
    Je zal wel aan het genieten zijn en ... druk druk druk.

Mijn zoontje heeft twee dagen geleden zijn eerste stapjes gezet.
    En vandaag is hij weer aan het oefenen, maar is hij hard op zijn voorhoofd gevallen.
    Dus zijn eerste buil op zijn hoofd en de bult is ook nog blauw.
    Ben echt helemaal verliefd op het mannetje hoor.
    Mijn mannetje wordt 5 november alweer 10 maanden:D

6. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Hee, wat stoer de eerste stapjes! Je moet wel beretrots zijn!
    Heb gehoord dat vsm een goed smeerseltje heeft voor de blauwe plekken.... Trouwens, das wewl vroeg toch, al met 10 maanden eerste stapjes?

Hier gaat het perfect, lekker doorslapen en al bijna weer gaan werken. Aan de ene kant zie ik er erg tegenop, maar ik denk dat het ook wel lekker is om weer onder de mensen te zijn.
    En volgende ongi ga ik een spiraal laten zetten.

Groetjes

7. Nina76

Nina76 Actief lid

6 aug 2009
    185
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

EVen een vraagje... Ben met persona begonnen en inmiddels alle 16 testen voor de 1e ronde gedaan. Ik heb geen enkele dag een ei in het beeldschermpje gezien. Wel gezien dat op CD 19 en 20 de ovustreep van de test iets duidelijker te zien was dan op de andere dagen. Naast persona hou ik ook via FF mijn temp bij. Volgens FF zou ik op dag 20 mijn eisprong hebben gehad (mijn banner op ZP klopt volgens mij dan ook niet)en zie kaartje foto album. Op dag 21 en 22 heb ik erg pijnlijke steken in mijn linkerlies gehad, op dag 23 was dit aan de linkerkant van mijn buik en vandaag dag 24 vanochtend wat kleine steekjes en af en toe wat kriebeltjes net alsof er een vlinder in mijn buik vliegt...

Ik ben in maart gestopt met de pil en heb flink last gehad van het ontpillen. Sinds deze maand voor het eerst geen klachten hiervan. Wel sinds gisteren pijnlijke (.)(.). Ik weet dat ik moet wachten eer ik kan testen, maar toch gaat er vanalles door mijn hoofd.

Zucht... iemand hier ook ervaring mee?

8. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Hoi Nina,

toen ik de persona pas gebruikte gaf hij ook niet meteen een ei aan. Hij meot je even leren kennen. En soms voelde ik mijn ei en dat bleek dan achteraf te kloppen maar gaf hij toch geen symbool. Maar meestal wel.

Succes!

9. Nina76

Nina76 Actief lid

6 aug 2009
    185
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Deelight: Gelukkig, niks geks dus en de normaalste zaak van de wereld ;)! Ik begon me al een beetje zorgen te maken... Nou ja, ik ben benieuwd! Eind deze maand is mijn NOD, dus hoop dat ik die dag een positieve test mag vasthouden.

10. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Geen zorgen, Nina.

En ik zal voor je duimen!

Deel Deze Pagina