Fluss1984 & Viviennee, Morgenochtend zal sowieso niet lukken want heb geen testen meer in huis. Ik wilde na mijn werk testen kopen. Maar RoGiJuLi jij zegt dus dat big bazaar vaker valse streepjes geeft? Dan heeft het misschien helemaal geen zinj om nogmaals te testen.? RoGiJuLi , ik had vandaag een test gedaan omdat ik dus bloedverlies had en een hogere temperatuur. Hoopte ergens op een beginnende zwangerschap.
Twee maanden niet ongesteld en dus geen eisprong. Plots een bloeding en een tempstijging. Ik denk aan een ovulatiebloeding. Deze kan optreden voor, tijdens en na de ovulatie. En ja, zwangerschapstesten kunnen prima op een ovulatie reageren. Sterker nog, lid Jane alhier had een positieve CB Digitaal met wekenindicator 1-2 weken welke 100% op haar eisprong reageerde. Als ik gelijk heb, moet je streep op je zwangerschapstest de komende dagen dus lichter worden danwel verdwijnen en wordt je binnen nu en een kleine 2 weken ongesteld. Mits het door die kuur niet sneller doorkomt (en jij vermoedelijk denkt een vmk te hebben gehad)... Heb je voor je met die kuur begon, ook getest trouwens?
Tempstijging kan ook heel goed door de primolut komen. Daarbij kwam de streep niet binnen afleestijd maar pas na een uur en dus lijkt het me sterk dat het een lh streepje was. Tevens is de lh piek 1-2 dagen voor eisprong en als de test vandaag op lh piek reageert, zou haar tempverhoging pas overmorgen/over 3 dagen moeten plaatsvinden aangezien die verhoging pas na de eisprong komt
Het kan wel wat je nu beschrijft. Wat mij opvalt is dat mijn temperatuur donderdag al steeg en ik ben pas vrijdag met de kuur begonnen . Vrijdag een lichte daling en vanaf zaterdag weer gestegen. Nu heb ik ook dus sinds Gisterenavond steeds dat ik lichtrode bloed afveegt na het plassen maar verlies geen bloed tussendoor. ik heb wel getest voor ik begon met de kuur deze was negatief. Ook heb ik een echo gehad bij de gynaecoloog. Zij heeft de kuur voorgeschreven. het is me echt een raadsel allemaal. Eerst Door een cyste mijn menstruatie in de war en nu nog steeds onduidelijkheid Bedankt voor het meedenken Be Happy!
RoGiJuLi , post: 211ember: 50232"]Tempstijging kan ook heel goed door de primolut komen. temperatuurij kwam de streep niet binnen jd maar pas na een uur en dus lijkt het me sterk dat het een lh streepje was. Tevens is de lh piek 1-2 dagen voor eisprong en als de test vandaag op lh piek reageert, zou haar tempverhoging pas overmorgen/over 3 dagen moeten plaatsvinden aangezien die verhoging pas na de eisprong komt [/QUOTE] Rogijuli heb jij ook ervaring met primoluut?? zie ook mijn bericht aan BeHappy over mijn temperatuur. Dst ik ddonderdag al een verhoging had?.Ik ga in elke geval morgen mijn gynecollog bellen over het bloed.
Ik zou toch morgenochtend nog een testje doen. En als deze negatief is je mentruatie afwachten. Wat als daar heb je niets aan. Het kan zoveel beteknen. Succes
=" 21107585, member: 110414"]RoGiJuLi , post: 211ember: 50232"]Tempstijging kan ook heel goed door de primolut komen. temperatuurij kwam de streep niet binnen jd maar pas na een uur en dus lijkt het me sterk dat het een lh streepje was. Tevens is de lh piek 1-2 dagen voor eisprong en als de test vandaag op lh piek reageert, zou haar tempverhoging pas overmorgen/over 3 dagen moeten plaatsvinden aangezien die verhoging pas na de eisprong komt [/QUOTE] Rogijuli heb jij ook ervaring met primoluut?? zie ook mijn bericht aan BeHappy over mijn temperatuur. Dst ik ddonderdag al een verhoging had?.Ik ga in elke geval morgen mijn gynecollog bellen over het bloed.[/QUOTE] Morgenmiddag ga ik dan toch maar een test doen na mijn werk. Ik koop er ook eentje van de kruitvat en de big bazaar. Bedankt!
36.7 heb je vaker gehad in de afgelopen weken. Je moet niet kijken naar 1 dag voor de verhoging maar naar de hele curve. Daarom vind ik 36.7 geen ei verhoging Een zwangerschap is gezien je temp niet aan de orde. Al zou die verhoging wel van een eisprong zijn geweest kan je nu onmogelijk positief testen op hcg. Over je vraag mbt primolut.. ikzelf heb nooit primolut gebruikt, maar iemand anders hier op het forum wel vaker en die kreeg ook telkens een tempverhoging door de primolut. Deze verhoging hield aan totdat ze ongesteld werd. Je zegt een echo te hebben gehad coordat je met primolut begon. Wanneer was deze echo en geeft de gyn ook gekeken naar een dominant groeiend eitje ?? Ps... hoelang ben je gestopt met de pil oid??
Rogijuli ik heb ruim twee weken geleden een echo gehad. Op vrijdag 20 oktober was dit. De gyn. Zei toen niets over een eitje. Ze keek alleen of de cyste weg was. Dat was dus zo en verder zag alles er goed uit. ik ben al sinds juli 2015 van de pil af. Helaas lukt het niet om zwanger te raken. Wij zijn allebei gecheckt niets mis met ons beiden maar toch niet zwanger kunnen raken. We hebben een aantal iui pogingen achter de rug. Nu zaten we effe in een rustperiode voor we een laatste poging iui doen. Hierna wordt het ivf.
Ok... moest je van de gyn dan nog 3 weken wachten met slikken of heb je daar zelf voor gekozen? Ik ben bekend met onverklaar onvruchtbaar en bij ons moest er uiteindelijk ook ivf aan te pas komen. Ik duim dat je dat bespaard gaat worden. Mocht je opnieuw gaan testen, dan zou ik hem binnen 5 minuten aflezen. Geen 2e streep, dan weggooien en niet meer naar kijken. Een hcg resultaat moet altijd binnen de tijd zichtbaar zijn namelijk . Verschijnt er iets ver voorbij die tijd dan is het negatief en brengt je alleen maar verwarring zoals je nu ervaart.
[QUOTE="RoGiJ7694 te r: tractie.hten of heb je daar zelf voor gekozen? Ik ben bekend met onverklaar onvruchtbaar en bij ons moest er uiteindelijk ook ivf aan te pas komen. Ik duim dat je dat bespaard gaat worden. Mocht je opnieuw gaan testen, dan zou ik hem binnen 5 minuten aflezen. Geen 2e streep, dan weggooien en niet meer naar kijken. Een hcg resultaat moet altijd binnen de tijd zichtbaar zijn namelijk . Verschijnt er iets ver voorbij die tijd dan is het negatief en brengt je alleen maar verwarring zoals je nu ervaart.[/QUOTE] Oh jullie ook onverklaarbaar onvruchtbaar Dit is echt pure frustratie. Zie dat jullie nu wel samen een mooie gezin vormen en ook 2engeltjes hebben. Geniet van elkaar ! Een gezin is echt een rijkdom! Ik heb zelf besloten om ater te beginnen met de kuur . Ik hoopte dat het niet nodig zou zijn. morgenmiddag doe ik nog een test.
Het was allerminst bot bedoeld,ik zie gewoon echt niets...en mocht er wat op staan wat niet op de foto te krijgen is,is dat ver na afleestijd ontstaan,dus negatief. Verder sluit ik mij bij rogijuli aan... En wil ik je veel succes wensen!
Vanmifdag getest en inderdaad negatief. Ook was mijn temperatuur vanmorgrn weer gezakt naar 36.8 Verder is het bloeden gestopt en begin ik mijn borsten te voelen zoals altijd voor mijn menstruatie begint. Dus de primolut doet zijn werk kennelijk wel. Was natuurlijk ook te mooi om waar te zijn
Wat fijn dat je lichaam goed reageert op de primolut. Hopelijk breekt het snel door en kan je weer verder met de volgende ronde.
Bedankt Rogijuli! Daar ben ik ook wel blij mee. Want hoe eerder mijn menstruatie komt hoe sneller we door kunnen gaan. Ik zit de laatste tijd ook niet lekker in mijn vel. Ben prikkelbaar somber en hen het even gehad met alles om me heen. Ik denk dat dit ook door de hormonen komt? De kuur zit natuurlijk vol troep.