oppepertje voor de twijfelaars

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door , 30 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

hallo,

er was vandaag iemand die het niet leuk vond dat ik in 5 topics vroeg of mensen naar mijn test wouden kijken omdat deze vaa positief is,nu dacht ik,misschien is het interresant als iedereen een verhaaltje verteld over haar testen,of msschien een bizar verhaal heeft.vermeld er wel even bij welke test je gebruikt hebt en foto's zijn ook leuk.geeft weer een beetje hoop of opheldering voor anderen die met het zelfde prbleem zit,want ik ben echt niet de enige hier die niet een dikke vette streep heeft

2. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    Hoi miranda

Ik heb je idd in diverse topics voorbij zien komen en vraag me elke keer weer af waarom je nog steeds twijfelt aan zwanger zijn? Je bent gewoon zwanger! Je hebt twee strepen! Bij mijn eerste zwangerschap heb ik maar 1 keer getest (kruitvat) en die zag er net zo uit als die van jou en ik was toen ook al 2 weken overtijd. JE BENT ZWANGER! GEFELICITEERD! VERANDER JE BANNER!

je geeft me trouwens wel dikke vette hoop hoor, daar niet van! Ik begin namelijk zelf ook te vermoeden dat ik pas laat posi zal testen...weet gewoon zeker dat ik zwanger ben, maar m'n test gister was nega.

Liefs Tezzzzzzzzzzzz

3. Niet meer actief

ik heb vanochtend de zelfde test gebruikt met ochtendurine,en tien was het geen streep maar en vaag lijntje di je bijna niet met het blote oog kunt zien,...ik ga morgen naar de dokter aar be bang dat ik toch teleurgesteld ga worden...

4. hopefull

hopefull Actief lid

6 mei 2007
    418
    0
    0
    je bent wel zwanger, of als de streep lichter word, je was zwanger maar het gaat mis.

Of je bent zwanger maar ?

Conclusie

Je bent in ieder geval zwanger! :)

5. Niet meer actief

`dagmar op dit forum zegt dat mat care die een lichte streep geeft negatief betekend?

6. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    dat is niet met matcare...streep is een streep...de ROMED testen zijn naar...daarbij moet de streep netzo dik of dikker zijn dan de test streep. De romed testen hebben al veel mensen verdrietig gemaakt!

7. Niet meer actief

nou op hoop van zeen dan maar,als ik straks genoeg geld kan pinnen haal ik misschien nog wel een test,maar mijn gevoel zegt niet veel goeds...

8. Niet meer actief

JAAAAAAAA CLEARBLUE POSITIEF IK TWIJFEL NIET MEER BEN ZWANGERRRR EN DAT IN DE EERSTE RONDE JOEPIE

9. Lyst

Lyst Bekend lid

29 aug 2007
    580
    0
    0
    Utreg
    YAY!
    Gefeliciteerd, weer... hihi!
    Klein vraagje: Hoe oud ben jij, Miranda?

10. Niet meer actief

miranda is,niet schrikken,20 jaar en heeft een zoontje van 15 maanden

11. Lyst

Lyst Bekend lid

29 aug 2007
    580
    0
    0
    Utreg
    Haha, hoezo niet schrikken? ;)
    Dus je zoontje wordt grote broer!

Ik hoop dat iets van jouw geluk op mij afgeeft ;)

12. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Gefeliciteerd wijfie!
    En nou genieten he! :D:D:D:D

Echt super voor je, eindelijk zekerheid!

xxxx Dayenne

13. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Ps. nu mag je wel een mooie zwangerschapsbanner nemen hoor!
    Hihi, dat zou echt het eerste zijn wat ik zou doen :oops: :) hahaha.

14. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    gefeliciteerd!

15. Niet meer actief

hoi heel erg bedankt iedereen en allemaal ontzettend veel succes en geluk toegewenst van mij,....de meeste van jullie zullen zogezegd "mijn bloed wel kunnen drinken"want dit is al de tweede keer dat ik binnen een maand zwanger ben geworden....

een zwangerschapsbanner is heel leuk maar ik weet nog helemaal niet hoe lang ik zwanger ben dus daar wacht ik nog ff ies mee

16. Niet meer actief

GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!

Eindelijk zekerheid na bijna 3 wk twijfel! Geeft hoop voor de andere overtijde meiden!

En je bent lekker jong moeder, heerlijk toch!

Geniet ervan :D

Kus Malina

17. Niet meer actief

ja mijn kleine Damian word een grote broer!

18. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Ach joh, niemand zal jou 'bloed wel kunnen drinken'. Wij zijn gewoon super blij voor je!

Heb je de dokter al gebeld?

19. Niet meer actief

nee dokter nog niet gebelt,heb ik morgen om tien over half drie al een afspraak mee.
    en ik dacht net,nog eentje om het af te leren...dus de dipstick van mat care is ook positief hahaha

20. grace20

grace20 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.322
    0
    0
    huisvrouw
    bredene
    ja inderdaad ik heb ook wel zoiets van ja ik zou je bloed kunnen drinken maar daar kan jij helemaal niets aan doen. dus alsnog van harte gefeliciteerd en een leuke zwangerschap.

groetjes grace20

Deel Deze Pagina