Welke urine is beter?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Meiske80, Aug 5, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Meiske80

Meiske80 Fanatiek lid

Oct 13, 2013
    3,319
    7
    38
    Kinderopvang
    Brabant
    Hoi dames, vraagje.. Mijn eerste urine s morgens is helemaal niet zo geconcentreerd. Ik moet er s nachts meestal ook 1-2 keer uit om te plassen. Als ik eenmaal wakker ben, is de urine na een uur of 2 wél geconcentreerd. Is die het beste om te testen? Of toch de eerste? (mij lijkt hoe donkerder hoe beter..)

2. Mandyy91

Mandyy91 Lid

Jul 23, 2014
    26
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sommige testen geven aan dat de eerste (echte) ochtend urine gebruikt kan worden. Maar meestal staat in de bijsluiter dat je ook kan testen met urine als je al 4 uur niet naar het toilet bent geweest.
    Mij lijkt dat de eerste donkere urine het beste is. Of gewoon na 4 uur anders.

3. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

Jun 23, 2014
    7,299
    6
    38
    Bij mij was mn tweede plas vd ochtend de beste. Ik moet er meestal rond 6 uit om te plassen en slaap dan weer door tot 9. Die om 9 testte ik het beste mee.

4. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Ik zou niet drinken en 3-4 uurtjes niet plassen.
    Als je het snachts vaak naar het toilet gaat heb je zeker geen goede ochtend urine.
    Ik geloof dat ochtend urine is die +- 6uur in je blaas heeft gezeten.

5. Meiske80

Meiske80 Fanatiek lid

Oct 13, 2013
    3,319
    7
    38
    Kinderopvang
    Brabant
    Het gekke is dus dat bij mij die dus vaak veeel lichter is dan van een paar uur later :( daarom twijfelde ik.

Bedankt voor de reacties!

6. Bigflower

Bigflower Actief lid

May 13, 2014
    149
    0
    0
    therapeut burn out trajecten
    Naast de Hoofdstad.
    Ik testte in de avonden in het begin ook vaak donkerder dan in de ochtend toen ik zwanger bleek. Ik ben ook een nacht plasser. :)

Share This Page