Begrijp er niets meer van.. De laatste is van gisteren (Dag 19 van de cyclus). Zaterdag heb ik niet kunnen testen. Daarvoor op dag 17 ook al een duidelijkere streep? View attachment 410151 Op de foto lijken de streepjes trouwens wat vager dan in werkelijkheid. De streep was geen knalstreep maar dat komt wellicht door de lichtere urine door het vele drinken?
Ja, ben op tijd begonnen. Heb de twee eerste witte testen hier niet bij gedaan. De vorige keer, toen ik zwanger mocht worden, had ik ook zo'n streepje als de laatste op dag 15. Daarna liep het streepje netjes af. Begrijp er niks meer van.
Ja vind ik ook hoor, op de foto lijkt het ook nog wat lichter dan werkelijkheid. Maar zo'n zelfde streepje heeft er toen toch voor gezorgd dat we op tijd geklust hebben en zwanger werden. Echter daarna liep het streepje netjes af en nu ineens 3 dagen later weer zo'n zelfde streep. Apart!
Vandaag nog niet getest, test altijd aan het einde van de middag. Gisteren getest en toen was er bijna geen streep meer te zien!