badje met of zonder badstop

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door mukje, 20 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mukje

mukje Actief lid

17 okt 2008
    480
    0
    0
    rotterdam
    Hi,
    Ik ben me eens aan het orienteren op de babybadjes. Ik weet al dat ik een gewoon badje wil, geen tummy tub.
    Maar nu het volgende: Bij babypark verkopen ze een set met alles erop en eraan, badje, waskussen, badstandaard (!), luieremmer, haarborsteltje etc. voor maar 59,95. Echter, dit badje heeft geen badstop, dus je kan hem niet leeg laten lopen dmv een slang. Dat wordt dan met een luieremmer met water slepen.......
    Als ik wel een badje met stop wil, moet ik alles los kopen en ben ik veel duurder uit. Alleen al de standaard, het badje een waskussen en luieremmer is al meer. Wat zouden jullie doen???
    Oja, in de set zit een "anel" verstelbare badstandaard. Is handig omdat ik een lange vent heb, maar is ie wel stabiel??
    Ben benieuwd wat jullie zouden doen...

2. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.028
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Je kan een slangetje gewoon los kopen zijn niet eens zo duur ;)

3. mukje

mukje Actief lid

17 okt 2008
    480
    0
    0
    rotterdam
    Ja, maar dan moet er wel een gaatje in het badje zitten....
    Het badje uit de set heeft geen gaatje, is helemaal dicht...

grtz

4. @ mukje bij babydump heb je ook een set van 39.95 Dit heeft geen badstandaard maar wel een badje met badstop (en het aankleedkussen, kammenset etc. (deze hebben wij nl daar gekocht)
    De slang kun je dan bij de hema los kopen voor 4.95

5. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    @ mukje: Staat ie ook op de site van Babydump? Kan hem zo snel niet vinden namelijk.

6. Dragonfly

Dragonfly Niet meer actief

die set heb ik ook!! Nog even bij de hema langs dus voor zo'n losse slang, want die heb ik nog niet. Standaard mogen we hebben van een vriendin van mij, dus die waren we niet nodig.

7. RozeWolkje

RozeWolkje Actief lid

7 jan 2009
    293
    0
    0
    Kijk ook even op marktplaats.
    Wij hebben een complete zgan set van Bebe jou gekocht voor 15,- euro!

8. Amfy

Amfy Niet meer actief

hier de set van baby park van 40 euro die heeft gewoon een stopje hoor. het is de zelfde set als die van de baby bump want het is een buget set van bebejou

9. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Nou ik heb mn badje nog nooit leeg laten lopen door het gaatje...dus ik zou er gewoon voor gaan!
    Het badje staat op de babykamer..en daar heb ik geen afvoer...
    We kiepen hem gewoon in 1 keer leeg of idd twee keer lopen met een volle emmer en hij is ook leeg...

10. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Ik heb het badje bij de hema gehaald, daar zit wel een stop in.
    Bij de hema is het ook niet zo duur.

11. mukje

mukje Actief lid

17 okt 2008
    480
    0
    0
    rotterdam

mmm, dan is de site niet echt duidelijk.. er staat trouwens dat dat badje van N Joy is, dus niet bebejou. Toch meer even langs babypark rijden om te gaan kijken dan. En is de stelbare standaard een beetje stabiel?

12. mukje

mukje Actief lid

17 okt 2008
    480
    0
    0
    rotterdam

Klopt, maar de standaard van de Hema is te laag voor mn man.... en het badje van de hema past weer niet op een normale 'bebejou' standaard... weet niet of badje van hema op verstelbare 'anel' standaard past, misschien is dat nog een optie...

pfff waarom zijn er zoveel mogelijkheden en is er niet gewoon 1 badje te koop..:)

13. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Die badjes hebben volgens mij wel een gaatje erin zitten met een stopje, maar die hebben er geen badslang bij zitten. Daarvoor kun je een universele slang kopen.

14. Gezond

Gezond Niet meer actief

Ik heb een badje waar ik bij zweer!

Het badje en het onderstel zijn allebei van stevig plastic... Het onderstel is echt heel stevig en in hoogte verstelbaar.
    Ik heb em van mijn nicht overgenomen destijds... Maar ik neem aan dat ie bij elke babywinkel te verkrijgen is.

Ik heb er wel zo een slangetje bij, omdat wanneer je bevallen bent met bijvoorbeeld een keizersnee dan mag je eerst niet tillen en emmers water tillen is zwaar. De eerste week is je partner er misschien nog en de kraamhulp, maar daarna moet je het zelf doen en water is dan te zwaar om te tillen.

Het badje kan je dan snel in de badkamer zetten en het slangetje leg je dan zo in de wasbak of in de badkuip of in de douche....

Die setjes met slangetjes zijn bij de Prenatal trouwens 2.50 of 2.95... dat weet ik zo niet meer... maar goedkoper dan bij de Hema dus...

Misschien is er ergens op internet een afbeelding te vinden van het badje dat ik heb....

15. Gezond

Gezond Niet meer actief

16. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Deze heb ik nog nooit gezien! Ziet er idd heel degelijk uit. Hij lijkt me alleen niet zo hoog, of zie ik dat verkeerd?

17. Gezond

Gezond Niet meer actief

Je kan hem dus in hoogte verstellen Jewe...

En anders hebben ze hem vast wel in een babyzaak en probeer je hoe hoog ie is.... Ik kan hem wel even meten ook hier hoe hoog hij in hoogste stand is...

En het voordeel vind ik er ook nog eens van dat het niet kan gaan roesten en het is heel makkelijk en goed schoon te houden...

18. mukje

mukje Actief lid

17 okt 2008
    480
    0
    0
    rotterdam
  19. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    ik gooi ook het badje in zijn geheel leeg omdat die niet op badkamer staat... jammer genoeg heb ik daar de ruimte niet voor om beebje in badkamer af te drogen etc.

misschien heel stomme vraag.. het zijn complete pakketten die jullie kopen, maar gebruiken jullie dat dan ook allemaal? kan me herinneren dat ik vroeger ook zon waskom en potjes had die bij de wasset hoorde.. maar die stonden alleen stof te happen..
    nu dus alleen standaard, badje en aankleedkussen gehaald..

Deel Deze Pagina