Hmmm ik laa juist dat tarwekiemolie je eisprong naar vormen kan halen waardoor een bevrucht eitje langer de tijd krijgt om zich in te nestelen. De lf zou dus verlengt kunnen worden erdoor..... En het zou de baarmoederwand versterken.... Ik snap er niks meer van. Ik ben deze cylus begonnen met de pure tarwekiemolie, dus niet de capsules..... Ben nu wel een beetje in de war....
Kan het altijd een hele maand proberen om te kijken wat het voor jou doet, krijg je er een rare cyclus van gebruik je ze na de eisprong. Ik neem er deze maand de gehele cyclus nog andere suplementen bij en ga dan na de eisprong tarwekiemolie gebruiken. Hopelijk met positief resultaat haha.
Ik heb nergens gelezen dat het schadelijk is dus je kunt het idd gewoon proberen. Mijn cyclus is er niet door verandert maar misschien is dat per persoon verschillend.
Ik heb het deze maand voor het eerst geprobeerd en ben er bij een positieve ovulatietest mee begonnen en dat was CD18. Of het positief heeft uitgepakt weet ik nog niet want ik ga morgen testen. Normaal is mijn LF 10 dagen dus dat zou morgen zijn en ga er als ik natuurlijk niet ongesteld word een testje tegenaan gooien.
Ik heb het meerdere cyclussen achter elkaar geslikt. De hele periode door. Of het echt daadwerkelijk met de zwangerschap geholpen heeft geen idee. Maar het is het proberen waard!
Door tarwekiemolie kan je cyclus inderdaad in de war raken. Meiden met extreem lange cyclussen kunnen er voordeel van ondervinden en bij hun kan de eisprong ineens netjes rond dag 14 komen ipv dag 30 of later. Als je cyclus regelmatig is kan je beter na je eisprong pas beginnen. De ronde dat ik ermee begon na mn eisprong was ik zwanger. Ditis vrij vroeg mis gegaan. Deze ronde weer na mn eisprong en nu mooie oplopende testen. Of het de tarwekiemolie is zal ik nooit weten maar de 9 rondes voordat ik het gebruikre ben ik nooit zwanger geweest.
Ik had lange cyclussen, dus ik heb dat genomen. Ik weet niet meer wanneer ik ermee begon, is al alweer even geleden. Volgens mij nam ik dat gewoon altijd, en niet specifiek na de eisprong Ik was in de 3de ronde zwanger Ik nam die capsules uit het kruidvat
Mijn cyclus is nu rond de 30 dagen. Ik denk dat ik deze keer na de eisprong weer de tarwekiemolie ga slikken, kan altijd later nog eens de gehele cyclus proberen. Ik dacht ook, zou het kwaad kunnen als je voor de eisprong bv een lagere dosering gebruikt?
Is het niet beter om, om de 2 dagen te klussen? Zo vergroot je de kansen Hopelijk is het driemaands raak voor je😉