Hoi zit met een vraag, Ik ben van de trap gevallen op mn stuitje kindje beweegt dus in zoverre geen problemen gelukkig. Nu heb ik de klap alleen opgevangen met mn armen. Schouder doet nu veel zeer. Weten jullie of ik veilig tijgerbalsem kan smeren? Een kruik blijft niet echt goed liggen en lees veel tegenstrijdige berichten op internet. Alvast bedankt voor jullie reacties
ja dat mag, als je je er zelf goed bij voelt. In tijgerbalsem zit op zich niks dat direct kwaad kan. Je hebt balsems (aleve enz) daar zit diclofenac in, die mag niet. Dus altijd goed lezen welke je smeert. Niet iedere tijgerbalsem is goeie. Ik zelf gebruik de spiergel van de kruidvat, die vertrouw ik zelf meer, maar dat zal tussen mn oren zitten Of een kruikje
Ik weet ook niet beter dan dat je tijgerbalsem mag gebruiken. Maar het is echt niet zo dat omdat iets 100% plantaardig zomaar gebruikt mag worden tijdens de zwangerschap. Er zijn genoeg plantaardige producten die absoluut niet gebruikt mogen worden tijdens de zwangerschap.
Zit er geen bijsluiter bij? Ik weet nog dat ik graag midalgan wilde spuiten maar daar staat op dat het niet gebruikt mag worden tijdens de zwangerschap
Middelgan crème staat in dat je het wel mag gebruiken. Volgens mij tijgerbalsem niet. Het gaat vaak ook om de essentiële oliën die er in verwerkt zitten. Dat is voor zwangere niet zo goed. Inderdaad goed beschrijvingen lezen, want het verschilt per product.