hij wil het niet meer

Discussion in 'Voeding' started by paars, Aug 1, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. paars

paars Fanatiek lid

Nov 27, 2008
    1,117
    18
    38
    mn zoontje is een hele makkelijke eter..
    eet vanaf 4 maanden alles lekker op..

Sinds een paar dagen hoeft hij het niet meer.
    Alleen gister heeft hij zn fruithap helemaal op gegeten..
    zowel groente als fruit hoeft hij gewoon niet.. als hij een hapje heeft speelt hij dr wat mee in zn mond en anders draait hij zn hoofd gewoon weg en houd zn mond stijf dicht!!:(

Wat zou dit kunnen zijn?? hij kon echt zoo lekker eten.. dat ik hier echt van opkijk

2. mamavanukkie

mamavanukkie Fanatiek lid

Jul 2, 2008
    3,253
    16
    38
    Brabant
    Niet dwingen, gewoon aanbieden en wil hij niet, dan niet het gaat vanzelf weer over. Dan bijv maar een extra fles.
    Misschien dat er wel tandjes aankomen, dan is de eetlust ook een stuk minder.

3. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

Jun 26, 2006
    2,646
    1
    36
    Administratief medewerkster
    Nijmegen
    misschien heeft hij wat last van de warmte. Dan heb ik zelf ook vaak geen zin in eten.
    Misschien zijn het zijn tandjes en voelt eten gewoon vervelend tegen zijn tandvlees.

Gewoon een beetje aanbieden en wil hij het niet, dan niet.
    Hij hoeft er niet van te leven he, het is maar als erbij.

4. paars

paars Fanatiek lid

Nov 27, 2008
    1,117
    18
    38
    ik had ook al aan tandjes gedacht maar ik wist niet dat de eetlust daardoor minder word..
    de flessen drinkt hij wel...
    ik kan hem eigenlijk ook geen tel alleen laten of hij huilt alweer
    hij kwijlt heel erg:D loopt gewoon met straaltjes uit dat kleine bekkie van um.. en alles in de mond stoppen en goed dr op bijten!!
    Maar ik kan dus in zn mondje nog niks zien of voelen.. dus twijfel ik toch heel erg

5. paars

paars Fanatiek lid

Nov 27, 2008
    1,117
    18
    38
    jaa het is bijvoeding.. en maak me dr ook niet al te druk om nog.. maar ja je wilt toch graag weten waarvan het zou kunnen komen.. omdat ie normaal zo lekker kan eten..

Share This Page