Hoi allemaal. Ik ben vandaag 4+2 zwanger en gebruik sinds de dag van de punctie 3x200 utrogestan. Alleen begint het nu echt te irriteren onder. Geen schimmel ofzo maar echt een rot gevoel. Dik . Opgezet en branden . Ik las dar dit een bijwerking kon zijn van de utro. Mijn zh wil dat ik stop.met positieve test maar ik wil dat niet . Heb nu al 5 miskramen gehad dus dat gaan we niet doen . Ik las er over dat bij irritatie aan vagina of cervix je de utrogestan rectaal kan inbrengen. Iemand hier ervaring mee . Of krijg je daar dan ook weer last van ?
Ik heb geen ervaringen of info dat je utro rectaal kan inbrengen. Weet wel dat door de utro en jou zw dan de boel flink doorbloed raakt en dus ook irritatie gevoelig word. Stoppen zou ik in jou geval ook niet doen. Al is het voor gemoedsrust. Miss kun je wel afbouwen gaan ? In overleg met zh ? Bv nu doe 3 x 2 dan naar 2 x 2 per dag of 3 x 1. Is dat een optie misschien ?
Dank voor je berichtje Mauzy82 maar nu al afbouwen durf en ga ik echt niet doen. Ik moet het maar gewoon uitzingen dan ....
Wel ervaring met utro (en hoe vervelend het is!), maar niet met rectaal inbrengen. Dosering die je krijgt is wel erg hoog! Ik moet 1x 1 en 1x 2 per dag. 300mg dus en die dosering hoor ik vaker. Maar ja, snap ook wel dat je niet durft af te bouwen. Kun je zh niet bellen om te vragen of rectaal een optie is?
Ik heb een terugplaatsing middels ivf gehad . Dan krijg je standaard 3x200. Ik vind het niet vervelend. Kreeg er alleen irritatie van . Het lijkt nu minder te worden