Overtijd

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door PriscillaR, 31 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PriscillaR

19 jul 2010
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames!

Ik en mijn vriend willen heel graag een kindje. Ben 6maanden geleden gestopt met de pil. Mijn cyclussen waren 34-32-30-29-29 en had het gevoel dat ik er de klok op gelijk kon zetten dat ik deze maand weer een cyclus zou hebben van 29 dagen. Ik zit nu op dag 30 en er is nog geen menstruatie te bekennen. Heb wel krampjes in mijn buik, beetje ongi pijn maar dan in mindere mate. Ik heb ook altijd voor ik ongesteld word een paar dagen van tevore wat bruine afscheiding. Dat heb ik nu ook niet. Ik heb vandaag een zwangerschapstest gedaan maar negatief :( Nu denk ik dus dat ik dan toch een langere cyclus heb maar ben heel benieuwd of nog meer dames dit hebben meegemaakt? Ik had echt het gevoel dat ik zwanger was want mijn borsten zijn ook gevoelig. Was echt een teleurstelling vandaag!
    Ben echt benieuwd of er meer mensen in hetzelfde schuitje zitten??

Alvast bedankt voor jullie reactie..

Groetjes priscilla

2. nana1980

nana1980 Fanatiek lid

27 aug 2010
    1.044
    1
    0
    NULL
    NULL
    #2 nana1980, 31 aug 2010
    Laatst bewerkt: 31 aug 2010
    herkenbaar hoor!!! Bij mij was het vlak na stoppen met pil (zie onderaan) dat ik een week overtijd was (dacht ik) en ik was bijna overtuigd van een zwangerschap. Test negatief en daarna was ik eigenlijk behoorlijk van slag en ging de knop om: ''IK WIL NU EEN KIND''!!!!!. Je ziet het, ik ben inmiddels ook weer wat rondes verder...:(:(

Maarrrrr......er is misschien hoop. Jij bent in ieder geval ''ontpilt'' (denk ik) en dat was bij mij wrsch. nog niet zo. Het kan zijn dat je te vroeg heb getest (HCG gehalte is nog niet hoog genoeg) en dus je over een paar dagen wel een pos. test hebt. Ik wil je natuurlijk geen valse hoop geven, maar ik zou dus toch ff afwachten.....moeiljk he?!?!

succes en laat weten wat het ''resultaat'' is

3. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    Ik zou idd ook eventjes afwachten:) ik teste bij mijn zoontje ook pas een paar dagen tot een week na NOD heeeel licht positief.
    Succes en ik hoop dat ie over een paar dgen positief is:D

4. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Ik zit op dit moment in hetzelfde schuitje. Eigenlijk had ik niet verwacht zw te kunnen zijn (want: veilig geklust ivm pauze) en ik had mn menstr op dag 29 verwacht. Volgens mij op dag 14 mn ei gevoeld. Gisteren vk hier gevraagd om advies en volgens haar kan er tussen ei en menstr 10-20 dagen zitten. Dus ik wacht ff af tot vrijdag en als ik dan geen menstr. heb dan ga ik toch maar testen. Ben benieuwd.
    Als ik jou was zou ik over een paar dagen weer testen. Succes

5. bloemetje81

bloemetje81 Actief lid

13 aug 2010
    151
    0
    16
    Zevenhuizen
    Bij mij ongeveer hetzelfde verhaal. Ik heb al maanden een cyclus van 32 dagen (alleen de laatste 33 dagen). Vandaag zou mijn NOD zijn op basis van 33 dagen, maar vanmorgen een nagatieve test. Voor mijn ongi heb ik normaal hoofdpijn en ook wat bruinverlies, maar nu niet. Zwangerschapssymptomen heb ik niet echt, buiten wat gevoelige tepels vorige week. Oh ja, en mijn stoelgang is enorm veranderd, maar dat zal vast met wat anders t emaken hebben.... Kun je dan toch nog positief testen na NOD?

6. Doe

Doe Lid

3 jun 2010
    60
    0
    0
    Bij mijn eerste zwangerschap testte ik twee dagen NA nod nog helemaal negatief. Pas twee dagen later was de test positief. Dus negatieve testen betekenen niet altijd meteen einde verhaal.
    Succes!

7. bloemetje81

bloemetje81 Actief lid

13 aug 2010
    151
    0
    16
    Zevenhuizen
    Doe, bedankt voor je reactie. En had jij wel zwangerschapssymptomen?

8. PriscillaR

19 jul 2010
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie reacties dames. Als ik vrijdag nog niet ongesteld ben ga ik nog een keer testen. Ik hou jullie op de hoogte..

Groetjes priscilla

9. Birgitte

Birgitte Bekend lid

13 jul 2010
    792
    0
    16
    Ik heb op dit moment last van hetzelfde; (welliswaar maar) 1 dag overtijd maar aangezien mijn cyclus ontzettend regelmatig is klopt dat niet. Het idiote is dat ik ontzettende last van ongesteldheidskrampen heb en die heb ik nooit zo erg. De zwangerschapstest van vanmorgen was negatief. Het is voor mij allemaal nieuw dus ik ga er van uit dat ik nog ongesteld ga worden. Of hoeft dat niet? Vertel ervaringsdeskundigen.

Ik wil uit mijn lijden verlost worden en ongesteld worden want ik krijg hier alleen maar valse hoop van!!!
    Wie weet raad?

Groetjes,
    Birgitte

10. bloemetje81

bloemetje81 Actief lid

13 aug 2010
    151
    0
    16
    Zevenhuizen
    Ik ben gisteravond laat toch ongesteld geworden....jammer! Volgende maand weer nieuwe kansen!

Hoe is het bij jullie dames?

11. Maybe01

Maybe01 Actief lid

30 aug 2010
    408
    0
    0
    Balen voor je zeg!! Succes bij de volgende ronde!:)

12. PriscillaR

19 jul 2010
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    Balen voor je bloemetje!

Er is weer een dag voorbij en er is bij mij nog geen ongesteldheid te bekennen. Heb vanmorge weer getest maar weer negatief :( Ben dus bang dat het bij mij ook niet raak is. Heb ook nog helemaal niet het gevoel dat ik ongesteld moet worden. Heb vaak al een paar dagen vantevore wat donkerbruine afscheiding en dat heb ik nu ook nog niet en zit al op dag 32.

Hoop voor jou dat het de volgende ronde raak is..

Groetjes priscilla

Deel Deze Pagina