Yesss ben net gebeld en we hebben vanmiddag een tp. Dit is voor ons de tweede icsi poging. Zondag heb ik punctie gehad dus het zou een fantastisch paascadeautje zijn geweest als er deze x een plakkertje bij zit. Wie zitten er nog meer in de beruchte wachtweken?
Spannend! Heel veel succes! Ik hoop dat je paascadeautje lekker ingenesteld zit! Ik heb vandaag de punctie gehad, het is onze 3e IVF poging, maar eigenlijk de 1e in dit ziekenhuis en de andere IVF pogingen waren 2,5 jaar geleden. We waren toendertijd gestopt ivm ziek worden van de ivf door endometriose. We hadden (tegen alle verwachtingen in) vandaag toch nog 6 (!) eitjes, ben erg blij want er waren aanvankelijk slechts 2 follikels te zien. Vrijdag kan ik bellen om te vragen of er bevruchtingen zijn.
Dankje! Wat spannend zeg! Hoe is de punctie gegaan? viel het je mee? 6 eitjes daar moet toch wel een goede tussen zitten. Wanneer heb je tp als er een goede bij zit? Groetjes abi
Hoi abi wat spannend hè?! Ik zit nu op dag 6 na tp... Dit is onze 3e icsi poging... Heb 2 mooie embryo's 2dgn na punctie terug geplaatst grkregen, 1 van 6 cellen en 1 die 5 cellen had. Vreet m'n schoen op van de zenuwen haha.. Krijg al kleine signaaltje en gekke dingen.. Heel spannend. Maar ben nog best positief nu...had ik de vorige keren niet zo.. Liefs.visje
Ik heb vandaag ook een terugplaatsing gehad. En wel van een cryo van onze 1 ICSI-poging.... Ook ik zit dus in die beruchte wachtweken, heeeeel spannend weer! Succes meiden! Grts jufaman
Hoi visje, het is zeker spannend! Jij zit al bijna op de helft dan word het pas echt erg! Maar gelukkig ben je nu nog positief hopelijk blijft dat zo en is dat een goed teken! Voor mij is het de tweede poging, en bij de eerst had ik ook al vrij snel bekeken dat het hem niet ging worden. Ik hoop dat ook ik mijn positiviteit deze x ga behouden! Hoi jufaman spannend zeg! Wanneer heb jij de punctie gehad? Eerste icsi poging extra spannend allemaal! Hoe is de punctie gegaan bij je? Succes meiden! Groetjes abi
Succes allemaal! Laten we proberen inderdaad positief te blijven!! Als er een terugplaatsing is, dan heb ik die zaterdag! De punctie vond ik vandaag erg pijnlijk, de vorige keren deden eigenlijk helemaal geen pijn, maar nu dus wel, al was ik totaaaaal van de wereld door de morfine... (dus ik herinner me niet zo veel), mn man zei dat ik ondertussen aan hem vroeg of hij de vuilniszakken had buiten gezet hahaahahahahah (schaamschaam) Misschien kunnen we een lijstje/overzichtje maken van de data van iedereen??
Oh dames, wat is het toch wat hè... En dan moeten we maar rustig blijven, maar ondertussen maken we elkaar stiekem "gek"hihi.. Ik heb dus, om op de data's terug te komen hihi 26 punctie gehad, 7 eicellen. 28 tp van 2 prachtige (top) embryo's en dag later bericht: 'n 10 cellige cryo! 12 april officiële testdag... Sterkte meiden..of eigenlijk succes!!! We blijven positief!! "komt goed schatjes" haha.. (hoop ik althans.......)
Hey meiden, De punctie heb ik al op 4 februari gehad en de verse tp is helaas mislukt. Van de punctie zelf heb ik nauwelijks last gehad. Maar de nasleep duurde zeker ruim een week. Pas daarna kon ik weer een beetje rechtop lopen en goed doorslapen. We hadden 2 embryo's in de vriezer zitten, waarvan er eentje gisteren niet goed is ontdooid dus hebben ze de laatste gepakt. Maar die zit er gelukkig in nu! Ik ben niet zo goed in lijstjes maken, maar vind het wel fijn en overzichtelijk om alles in 1x te lezen. Mijn info voor een lijstje: 03-04:TP cryo - 17-04: testen - Jufaman81(32) - 1e kindje
Jufaman, grappig ik ben ook net 32 geworden.. Jij dus 1e kindje.. Hopelijk gaat het nu goed meis. vriendin ben mij is nu 16wk zwanger van'n cryo, dus het kan!! Wij voor'n brusje voor ons ventje..hoop zo dat dat mag lukken nu! Ik kan nu ook geen lijstje makkelijk maken, want doe dit nu even via m'n telefoon... En voor ik weer achter pc zit duurt nog even want morgenvroeg moet ik voor echo naar zh omdat ik ook nog'n bloedprop-gekregen tijdens punctie- in mijn buikholte heb zitten! Tot gauw dames, liefs xxx
En wensmama had hij de vuilniszakken buiten gezet? hahaha wel stom hè krijg je morfine doet het nog pijn... Wat vervelend dat de verse tp mislukt is jufaman maar gelukkig heb je deze ronde nog een extra kans! Hadden ze veel folikels aangeprikt dat je zolang last hield van je buik? Visje2007: 26 punctie gehad 7 eicellen 28 tp van 2 prachtige (top) embryo's en dag later bericht: een 10 cellige cryo 12 april officiële testdag Jufaman81: Eerste kindje icsi poging 1 3 april terugplaatsing cryo 17 april testen Abi: Eerste kindje icsi poging 2 31 maart punctie 3 april tp 17 april testen Zo alles even overgetypt en onder elkaar gezet
Jufaman, mijn eerste icsi poging is ook mislukt. Heb nog een cryo. Hoe is het trajectvan de cryo bij jou verlopen en hoe lang moest je wachten na je 1e poging van de verse embryo?
Visje2007: 26 punctie gehad 7 eicellen 28 tp van 2 prachtige (top) embryo's en dag later bericht: een 10 cellige cryo 12 april officiële testdag Jufaman81: Eerste kindje icsi poging 1 3 april terugplaatsing cryo 17 april testen Abi: Eerste kindje icsi poging 2 31 maart punctie 3 april tp 17 april testen Wensmama2009: 3 april punctie tp?? 18 april testen??
Hi meiden graag wil ik hier aansluiten..ik heb ook op zondag puntie gehad..had tegen de dokter gezegd dat hij hopelijk veel paaseitjes kunnen vinden..er waren 11 eicellen maar er was maar 1 bevrucht de rest was onrijp pfff balen..ook gisteren tp gehad van 9 cellige emmy Mijn officiale testdatum is 16 april..heb wel nog veel steekjes in de onderbuik..herkent iemand dit? En natuurlijk duimen voor iedereen ! Grtjs
Hoi visje, hoe is de echo vandaag gegaan? Was het bloed in je buik al minder? Hoi meisje1977 wat klote voor je dat het niet gelukt is zeg! Cryo kun je als het goed is na je eerstvolgende menstruatie in die cyclus terug laten plaatsen. Nog 1 dagje wensmama ik ga voor je duimen dat er goede bij zitten!
Hoi dames, Leuk dat we zo dicht op elkaar zitten! Ik ben vanmorgen heen geweest, en de bloedprop zat er nog wel maar was al mooi bezig op te lossen. Er lag'n laag vocht langs, wat je heel duidelijk kon zien (zwart) en die zorgt ervoor dat het wordt "opgeruimd". Positief dus! En over die steekjes in baarmoeder herken ik ook, dat is nog echt de gevoeligheid na de punctie en hormonen (hrb je pregnyl gespoten?).. Als je dit hebt rond dag 3tm6 dan kan het de innesteling zijn! Ik heb vanmorgen mijn eerste misselijkheid symptomen gehad! Stond te kokhalzen boven de wc terwijl ik nog niks had gegeten ... Voor de duidelijkheid: ik zit op wachtdag 7 inmiddels.... DE spanning stijgt hier in ons vissenhuisje hihi Dit zijn in elk geval allemaal andere en betere signalen dan de vorige 2 keren. Eigenlijk komt dit erg overeen met mijn zwangerschap van mijn zoontje! Ook beginnen mijn tepels gevoeliger/jeukerig te worden.. Mensen die al eerder borstvoeding hebben gegeven, het lijkt wel wat op toeschietreflex maar dan zonder melk. Ohhhhhh kon ik maar even binnen gluren hè hihi. Nou dames, jullie ook toi toi toi en laten we samen de broedkipjes uithangen Liefs, visje.
@visje2007 ik denk dat het van de puntie komt want het is nu nog te vroeg voor innesteling..ik heb pregnyl gespoten ja 1 ampul 2 dagen voor de puntie..dat is wel goed teken é begin al spannend te worden bij jou..hopelijk mag je positief nieuws verwachten ik zal me hier bijvoegen op de lijst als het niet erg is
Hi numatje! Spannenddan komt het inderdaad nog van de pregnyl denk ik.. Maar als je het lijstje even wilt aanpassen, is misschien leuker om testdatums op chronologische volgorde te zetten? Liefs xx visje
Hehe kom in orde Visje2007: 26 punctie gehad 7 eicellen 28 tp van 2 prachtige (top) embryo's en dag later bericht: een 10 cellige cryo 12 april officiële testdag Numatje Eerste kindje ivf/icsi poging 1 29 maart puntie 11 eicellen maar 1tje bevrucht 31 maart terugplaatsing van verse 9 cellige emmy 16 april testen Jufaman81: Eerste kindje icsi poging 1 3 april terugplaatsing cryo 17 april testen Abi: Eerste kindje icsi poging 2 31 maart punctie 3 april tp 17 april testen Wensmama2009: 3 april punctie tp?? 18 april testen?? Voila zie ze