hallo, Ik ben nu 9 weken zwanger, en was sinds 2 weken misselijk(nergens zin in hebben en vooral niet in avondeten)... Nu sinds een paar dagen helemaal NIET meer. Lijkt juist alsof ik de hele dag zin heb om te eten... mijn vraag is dan ook komt het vaker voor dat je rond de negende week niet meer misselijk bent. Ben namelijk erg bang voor een miskraam. Ook heb ik sinds een paar dagen een zeurderig soort van ongesteldheidsgevoel in me onderbuik(dit had ik ook toen ik net wist dat ik zwanger was) wat kan dit betekenen? En nog 1 dingetje... hoe zit het met afscheiding ik heb het de eerste weken niet gehad, daarna 2 weken wel en nu ook bijna niks meer! Ik hoop dat mijn vragen beantwoordt worden! Alvast bedankt
hoi, het wel of niet hebben van klachten/zwangerschapssymptomen of het plotseling opkomen of verdwijnen ervan zegt helemaal niets over het wel of niet goed gaan van de zwangerschap. Het is normaal dat je misselijkheid een keer overgaat, bij de 1 is dat snel, bij de nader duurt het maanden. Een ongesteldheidgevoel in de buik hoort erbij, dat komt door het groeien van de baarmoeder. Je kunt ook afwisselend periodes hebben van meer of minder afscheding. Ik begrijp je onzekerheid, maar ook onzeker zijn hoort er helaas bij de eerste paar maanden! Mirjam