Zijn er hier meiden, die ondanks de pil toch zwanger zijn geworden? Zelf slik ik Microginon 30, maar vertrouw die pil al niet sinds ik hem voorgeschreven heb gekregen. vloei normaal 3 dagen, en dan 20 dagen tot de volgende periode. Heb 6,7 en 8 September nog gevloeit en ben 10 September weer met de pil begonnen, dat zijn weer 20 dagen en ben nu nog niet ongie.
Hoi Danique2007 Ik weet wel van een klasgenootje van mij dat zij ook Microginon 30 heeft geslikt maar dat bij haar de pil niet aan sloeg omdat het niet sterk genoeg voor haar was. En toen heeft ze van de huisarts een zwaardere pil gekregen. Misschien is het bij jou ook zo SUCCES meid! x Kelly
Ik heb zelf 6 jaar Microgynon 30 geslikt maar hier nooit 'klachten' over gehad. Ben ook pas zwanger geworden ná het stoppen met de pil. Veel vriendinnen van mij slik(k)(t)en deze pil ook maar zijn voor zover ik weet ook niet zwanger Misschien dat er via Google ofzo ervaringen met deze pil te vinden zijn? Als je je er niet goed bij voelt kun je het misschien eens met de huisarts bespreken, en eventueel overstappen op een andere? Succes! Groetjes Lara
hier ook jaren die pil gehad nooit erdoorheen,pas na het stoppen 6 maand later zwanger.ik slik hem nu weer en hij is alweer anderhalf jaar goed.
Ik heb deze pil ook gebruikt, en ik ben wel zwanger geraakt ondanks het gebruik van deze pil. Was wel altijd regelmatig en op tijd ongesteld trouwens.. Volgende de huisarts dus waarschijnlijk ook niet sterk genoeg geweest, dus ik krijg nu na de bevalling een sterkere pil. en ik ben er ook over na aan het denken een spiraaltje te nemen.
Ik was toen ik zwanger raakte van mijn dochter pas gestopt met de Microginon 30. 12 September gestopt en was op 2 November al aangetelt, kwam er op 9 December pas achter.
Ik heb jarenlang microgynon 30 geslikt zonder problemen, maar na de eerste zwangerschap werkte hij niet. Of een doorbraakbloeding of ik werd pas ongi als ik alweer aan mijn nieuwe stripje moest beginnen. Ik kreeg toen van de HA microgynon 50, maar moest eerst even een natuurlijke cyclus afwachten omdat mijn hormoonhuishouding op zijn gat lag. Die microgynon 50 ben ik niet meer aan begonnen want ik was zwanger! Dus niet door de pil heen zwanger geraakt met wel gelijk de 1e cyclus na het stoppen. Na mijn 2e zwangerschap ben ik met de microgynon 50 begonnen, maar deze was toch te zwaar. Ik slik nu weer de microgynon 30 maar vind het doodeng. Ik vertrouw er niet op en heb al 2x een zwangerschapstest gedaan. Ik heb ook vreselijke stemmingswisselingen. Donderdag slik ik mijn laatste pil en komt er geen microgynon meer in huis! Het wordt denk ik een mirena spiraal, sterilisatie bij mijn man durven we nog niet aan.
Heb microgynon30 ongeveer 4 jaar geslikt, niet eens altijd regelmatig, maar niet zwanger geweest.. Nu al ruim een jaar er vanaf, en nogsteeds niet zwanger Heb idd al wel vaker verhalen gehoord dat ie nogal licht is, maar het is wel de meest voorgeschreven pil volgens mij..
Ik kwam er achter toen ik in April wel erg weinig bloed verloor, en mijn borsten begonnen te groeien... Toen had ik zo'n vermoeden en heb ik een testje opgehaald. Toen bleek ik al 13 weken en 3 dagen zwanger, en heb al die tijd dus gewoon de pil doorgeslikt.
wow maddie dat was zeker wel even schrikken toen! Maar heb je in die tussentijd dan voor de rest gaan andere symptonen gehad waardoor je ging twijfelen? Maar jij kreeg ook gewoon iedere keer doorbraak bloedingen? Wat apartmaar alsnog gefeliciteerd!
Ik voel me raar.... zwaar gevoel in mijn buik en opgezet, last van mijn onder-rug, van het weekend waren we op de kermis en ik dacht werkelijk dat ik over mijn nek ging van die zoete geuren daar en ben vooral heel moe en ruik echt sterk van beneden dat ik er zelf misselijk van wordt (sorry) Maar van mijn borsten enzo heb ik totaal geen last
Ik heb dus precies dezelfde klachten/symptomen, maar ben gewoon ongi geworden en test was negatief. Ik word er zo onzeker van, daarom stop ik met die microgynon. Heb jij al getest?
Ik word nu maar niet ongie, ben 3 a 4 dagen overtijd nu. Heb ook niet het gevoel dat ik ongie moet worden, want normaal heb ik dan steken in mijn onderbuik en schaamstreek en nu niet. Ik heb nog niet getest, durf niet
Pff, ik werd wel gewoon ongi maar voelde me gewoon zo anders. Maar jij maakt het wel helemaal spannend, jeetje! Misschien toch maar een testje wagen?
Ja, dat juist wel! Daarom had ik ook géén idee dat ik zwanger zou kunnen zijn. Het kwam niet eens in me op! Tot ik in April maar 2 dagen vloeide, en het heel weinig was, geen normale menstruatie zeg maar.. Mijn borsten deden ook zeer, en waren ietsie groter.. Ik vertrouwde het niet, en ben toen die maandag direct met mijn mams naar de drogist gegaan om een testje op te halen. En toen kwam dus de teststreep nog eerder dan de controlestreep! Direct de huisarts gebeld, kreeg ik daar een inwendige echo om te kijken hoe ver de zwangerschap gevorderd was (achteraf dus niet eens nodig een inwendige) en toen kwam er dus echt al een baby'tje op het scherm! 13 w 3 d. Ik heb dus ook vanalles gegeten wat ik niet mocht eten, en medicijnen gehad... maarja dat weet je dan ook allemaal niet, en je denkt er ook niet bij na als je gewoon de pil gebruikt, en je bloedingen gewoon krijgt. Maar ondanks dat het niet gepland was, ben ik er erg blij mee hoor... Mijn ex dan niet (daarom zijn we ook uit elkaar) Maar ook apart dat je al 4 dagen over tijd bent..... denk je dat je zwanger kúnt zijn, symptomen??