Hej allemaal, Het strippen heeft niet gewerkt, dus word ik vrijdag ingeleid wegens ernstige BI klachten. Ik vroeg me alleen af of je na een inleiding altijd 1 nachtje in het ziekenhuis moet blijven? Ook bij BI? Alvast bedankt! X
Volgens mij is dit niet standaard, maar pin me er niet op vast. Ik moest wel blijven omdat mijn zoontje in het vruchtwater gepoept had én omdat hij dysmatuur was. Veel succes vrijdag
Ik kreeg voor het inleiden te horen dat ik 24 uur moest blijven, maar volgens mij kwam dat omdat ik ingeleid ben ivm 72-uur gebroken vliezen. In ieder geval heel veel succes vrijdag!
Ik was ook ingeleid bij eerste kindje ben 7 dagen in het ziekenhuis gelegen i.vm hoge bloeddruk en er waren in mijn bloed bloedcellen te weinig.
neehoor, mn nichtje is met haar 1ste ingeleid en was in de middag al thuis, ikzelf had hoge bloeddruk dan moet je 2 dagen blijven... maar zonder medische indicatie (geloof niet dt BI daar onder valt)
Ik kreeg na mijn inleiding het advies om een nachtje te blijven, maar dat meer te maken met het feit dat ik voor de inleiding al drie nachten niet geslapen had en dat de placenta op de ok verwijderd moest worden. Anders had ik volgens mij al vrij snel weer naar huis gemogen.
Hier bij de 2de ingeleid en bevallen van begin tot eind in 4 uur, en mocht gelijk douchen en naar huis.
Ben dus ook met ernstige BI met 38+1 ingeleid, en mocht dus gelijk naar huis. Dus als alles goed gaat en je voor een bepaald tijdstip (bij ons voor 4u) bevalt mag je zelfde dag naar huis, mits je geen complicaties heb uiteraard en je jezelf ook goed voelt. Kreeg na 2 uur wel hele erge pijn in bekken, heb toen Morfine gehad. want je moet grotendeels in bed liggen en in een houden waar je niet fijn van word. Oh en Tip tijdens het persen zelf je benen vast houden scheelt enorm ook voor na de tijd met je bekken. Succes
In het scheper ziekenhuis Emmen moet je verplicht een nacht blijven na inleiding Ik dacht ook dat ik gelijk weer naar huis kon.....Dus niet.
Geen idee of dat standaard is. Ik ben op een zaterdagochtend om 10 uur ingeleid (ivm meconiumhoudend vruchtwater), daaropvolgende nacht om 2:30 is de kleine geboren, en 5 uurtjes later waren we thuis. Veel succes morgen !
Hoi hoi, Ik ben ook ingeleid en moest een nachtje blijven omdat ons zoontje een slechte start had, maar ik vond het aan de ene kant ook wel fijn hoor als ze je een nachtje houden, de verpleegkundigen kunnen je even overal mee helpen en alles voordoen Succes vrijdag! Liefs
ik ben bij beide kinderen ingeleid en zal ook nu weer ingeleid worden. eerste was in 2006 en het is dat ik sávonds laat beviel en een ruggeprik heb gehad...anders mocht ik wel naar huis.. tweede beviel ik ook sávonds en had ik in principe naar huis gemogen zij het niet dat ik een fluxus heb gehad en dus uit zekerheid wel moest blijven.. nu de derde ook ingeleid en zal zowieso een dag in het zh moeten blijven ivm mijn geschiedenis en een klein kindje met weinig vw.. ligt dus gewoon ook aan het tijdstip van bevallen en wat voor een pijnstilling je hebt gehad, hoe het met je kindje gaat en jezelf gaat.. xxxx
Als ze je vragen of je bij anderen wil liggen op de kamer na de bevalling zou ik kiezen voor een kamer alleen! Mij werd gevraagd of ik het erg zou vinden om bij anderen op de kamer te liggen na de bevalling (aangezien ik alleenstaand ben en ik daar papa's en mama's samen zou zien met hun kindjes) heb gezegt dat ik dat niet erg vond en kwam dus bij iemand anders op de kamer.....haha mijn dochtertje sliep net en toen begon het zoontje van die andere vrouw te huilen....en toen begon mijn dochtertje ook haha. met als gevolg een nacht zonder slapen