gebruik van kruik

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door dupje87, 12 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dupje87

dupje87 Actief lid

27 nov 2012
    122
    0
    0
    Ik weet niet of ik het hier goed neerzet, maar vroeg me af tot wanneer jullie een kruik hebben gebruikt?

2. Rapunzel

Rapunzel Fanatiek lid

14 dec 2012
    4.172
    5.727
    113
    Mijn zoontje heeft de hele kraamweek constant met 2 kruiken gelegen, hij had de eerste dagen moeite om zijn temp op peil te houden. Toen de kraamzorg weg ging mochten we van haar over op 1 kruik, en dan in de gaten houden wat zijn temp deed.
    Nu maken wij elke avond nog een kruik om zijn bedje te verwarmen en deze ligt dan nog heel de nacht naast hem, maar overdag ben ik heel snel mee gestopt.

3. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.879
    2.878
    113
    Noord-Holland
    Snachts nog steeds als ze uit haar bedje moet voor voeding. Anders is hetvzo kpud dat ze meteen klaarwakker is als ik haar erin leg.

4. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Bij allebei waren ze eruit voordat de kraam weg was..

Het was ook niet nodig bij allebei. Maar ze vielen heel erg af, waardoor het ziekenhuis/de kraam vond dat ze de warmte van de kruik wel konden gebruiken, zodat daar geen energie aan opging. Maar na dag 6/7 was dat wel opgelost.

5. Shandy

Shandy Fanatiek lid

14 jan 2012
    2.603
    18
    38
    Bij mijn uk zeker twee weken hoor, is in mei geboren. Echt afhankelijk van zn temperatuur. Na een week was t een 'hete' kruik bij de voeten en een warme in de zij. Meestal starten we de nacht met twee 'hete' kruiken en dan bij de volgende voeding 1 opnieuw 'heet' maken en de ander niets aan doen.
    De laatste dagen van de tweede week 1 kruik.

6. Me26

Me26 Fanatiek lid

29 sep 2012
    4.746
    719
    113
    Kraambezoek twee kruiken. Nu snachts een in wiegje bij voetjes. Als ik naar buiten ga warm ik kinderwagenbak van te voren even
    op met kruik.

7. hetlichtje

hetlichtje Fanatiek lid

3 dec 2010
    1.061
    0
    36
    NULL
    NULL
    ik gebruik het nog steeds, als we gaan kamperen...

Heerlijk warm, hij een kruik, ik een kruik!

8. esje1981

esje1981 Fanatiek lid

28 sep 2011
    1.490
    0
    0
    hier alleen de eerste dag een kruik gebruikt maar ze hield zich al gelijk goed warm dus hoefde het niet meer, en snachts met voeden doe ik gewoon haar deken goed dicht leggen zodat niet alle warmte er uit gaat. maar ze heeft een slaapzakje aan dus komt ook niet echt in een koud bedje terug

9. Josie88

Josie88 Niet meer actief

Eén nacht, in het ziekenhuis, daarna kon ze zichzelf al goed warm houden. Maar goed, toen was het natuurlijk wel augustus, dus ook wel iets warmer.

10. steenbokje

steenbokje Fanatiek lid

24 sep 2012
    2.256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    1 kruik gebruikt, was voldoende tot gisteren. Dus een week lang. Ze houd zich nu goed op temperatuur.

Deel Deze Pagina