incontinent, komt het nog goed?

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door koekwaus, 18 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. koekwaus

koekwaus Actief lid

18 jan 2011
    135
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Ben 7 weken geleden bevallen van ons 2e kindje. Op het einde van de zwangerschap had ik licht urineverlies en dat is niet overgegaan.
    Het zijn maar druppels maar alles is te veel. Ik druppel vooral na na het plassen en ook bij hoesten etc.
    Ben van de week voor het eerst naar de bekkenfysio gegaan.

Bij de 1e zwangerschap had ik nergens last van.

Wie had / heeft dit ook en hoe lang duurde het voordat je er vanaf was?
    Mijn angst is dat ik de rest van mijn leven met tena moet lopen....

Alvast dankjewel!

2. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    Ja bij mij is het over gegaan. Ook met bekkenfysio. Ongeveer 4 maanden na de bevalling. Sterkte, dit maakt je erg onzeker :(.

3. milika15

milika15 Bekend lid

13 aug 2008
    927
    0
    0
    Zuid Holland
    Doe je bekkenbodem oefening? Anders zoeken op youtube. Deze oefening helpt heel goed tegen incontinent.

4. Lieke1989

Lieke1989 Niet meer actief

Goed de oefeningen doen die de bekkenfysio geeft,hier is alles goed gekomen,merk nu wel nu ik weer zwanger ben dat ik en nu sneller weer last van heb met niezen,maar ik heb mn oefeningen ook een beetje verwaarloosd.

5. koekwaus

koekwaus Actief lid

18 jan 2011
    135
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankjewel voor jullie reacties!

Ik merk idd dat het me erg onzeker maakt. En ook verdrietig en prikkelbaar. Terwijl ik nu eigenlijk zou moeten genieten. Mijn angst is dat het niet meer overgaat.
    Ik doe oefeningen van de fysio en ga over een paar weken terug. Hopelijk is het dan al een heel eind over....

6. Jedine

Jedine Bekend lid

2 okt 2012
    899
    38
    28
    NB
    Zoals iedereen al zegt, blijf oefeningen doen.
    Ik heb er ongeveer n jaar last van gehad, waarvan de laatste maanden doordat ik mn blaas te vol liet zitten oftewel wachten tot je echt niet meer op kon houden voorheen kon ik dit altijd goed.
    Nu ga ik naar toilet zodra ik voel dat ik moet en wacht dan niet nogeens n half uur.

7. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    inderdaad bekkenbodemoefeningen doen, maar ook goed uitplassen dus bijvoorbeeld om de laatste druppels er nog uit te krijgen je bekken even heen en weer kantelen, hiermee "duw" je als het ware dan de laatste druppels eruit.

hoop dat je er gauw vanaf bent!

Deel Deze Pagina