PCOS en homeopathie

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Debbykoops, Jan 21, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

Mar 20, 2007
    12,175
    0
    0
    Noord-Holland
    Hallo lezeressen,

Ik ben bekend met PCOS (al sinds mijn 1e ongesteldheid op mijn 15e) en ik loop inmiddels bij de fertiliteitkliniek en spuit Puregon. Helaas slaat dat nog niet echt aan (zie onderschrift).

Nu ga ik binnenkort een afspraak maken bij een natuurarts. Mijn schoonvader heeft daar zeer goede ervaringen. Heeft iemand van hier ook ervaring met PCOS of een andere vruchtbaarheidsbehandeling in combinatie met homeopathie?

Groetjes,
    Debby

2. pcootje

pcootje VIP lid

Jun 17, 2009
    5,888
    0
    0
    In ons hutje.
    Hoi,

Ik heb hier geen ervaring mee, maar ga dit topic wel volgen.
    Ik overweeg zelf om over een tijdje met accupunctuur te beginnen.

Groetjes pcootje

3. anja89

anja89 Fanatiek lid

Mar 15, 2008
    3,101
    0
    0
    Noord Holland
    Ik heb er ook geen ervaringen mee, maar blijf hier wel even lezen.
    Ben wel benieuwd of er meiden zijn die daar positieve berichten over hebben.

4. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

Mar 20, 2007
    12,175
    0
    0
    Noord-Holland
    Hmmm...schijnbaar niemand ervaring?! Ik ga morgen even bellen om een afspraak te maken, dus als ik iets weet, zal ik het hier melden!

5. Jippie

Jippie VIP lid

Feb 3, 2007
    11,784
    776
    113
    Ik heb wel middeltjes als teunisbloemolie geprobeerd, maar bij mij had het helaas geen enkel effect. PCOS staat in direct verband met je hormoonwaardes en die zijn vaak niet in balans te krijgen dmv homeopathie. Maar als het jou een goed gevoel geeft, moet je het zeker proberen! Heel veel succes!

Share This Page