Ha meiden! Vorige week vrijdag tp gehad van cryo.. Voorgaande 4 keren is het misgegaan 7 dagen na terugplaatsing dus we zijn al een stap verder! Gister had ik een roze stip bij het afvegen dus toen dacht ik al.. Daar gaan we weer... Maar daarna helemaal niets meer. Nu hoop ik natuurlijk dat dat een beetje innestelbloed was... Maar nu ben ik wel nieuwsgierig naar, stel dat deze poging lukt, wanneer je hcg zichtbaar is voor een zwangerschapstest? Bij onze zoon dat een verse tp was testte ik 10 Dagen na tp positief... Je zou denken dat het nu eerder is vanwege cryo toch? Alleen test is wit, uur na test heeeeeel licht streepje. Hoop dat iemand me kan helpen
Je telt vanaf de eisprong (of punctie) in dpo (days past ovulation). Bij een cryo is het vaak 5 dagen oud, dus 5dpo, op het moment van terugplaatsen. De innesteling vindt plaats tussen 6 en 10 dpo. De meeste mensen testen positief vanaf 12 dpo. Maar 9, 10 of 11 dpo zie je ook wel. Hoe ver ben je nu?
8 dagen na terugplaatsing van cryo en vrijdag dus lichtroze stip bij afvegen... Test is negatief tot op heden.
Als ik het me goed herinner, mocht ik 9 dagen na cryo tp testen op mijn gewone nod-dag zeg maar. Cryo is meestal 5 dagen als hij ge-tpd wordt. Dus in principe 14 dagen na eisprong. Heb je pregnyl gespoten of in een natuurlijke cyclus met ovulatietesten?
Ik mocht altijd pas 14 dagen na TP testen. Maakte niet uit of het een verse of cryoTP was. Bij Aiden heb ik overigens de innesteling duidelijk gevoeld. Dit was ook bevestigd door het ziekenhuis later. Ik kreeg namelijk 6 dagen na TP een nacht lang erge pijn in mijn baarmoeder. Dacht dat het met de overstimulatie te maken had. Moest direct komen van de arts, maar niks bijzonders te vinden.Mijn beide zusjes dachten ook dat het wel eens een innesteling kon zijn. Twee dagen na die pijn getest: zeer licht tweede streepje. 5 dagen na de pijn getest, duidelijk tweede streepje en een week na die pijn een niet te missen duidelijke test. Ik zou sowieso een dag of 4/5 na die mogelijke innestelbloeding eens testen. Dan zou de test sowieso een tweede streepje moeten geven. Ik hoop op het beste voor je!
Heb het even opgezocht op hun site (zh Voorburg) het is 10 dagen na cryo tp, als je in je eigen cyclus een tp gehad hebt.
Wij mochten 12 dagen na een cryo-tp in kunstmatige cyclus testen. Dus ik denk dat na 8 dagen wel erg vroeg is. De hoop nog niet opgeven, succes!
Er is zeker nog hoop, bij de vorige 4 pogingen was ik met 8 dagen na tp al ongesteld door de utrogestan heen... Nu nog niks! Maar bij onze zoon, eerste keer gelijk raak, had ik met 10 dagen een positieve test. Het is dus nog even spannend!
Ik teste 10 dagen na cryo tp positief. Ik had ook kunstmatige cyclus met progynova en utrogestan.. De eerdere pogingen werd ik dag 10 ongesteld. Spannend meid, succes!