binnenkort starten Kid als BAM in amc

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door EsDa, 28 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. EsDa

EsDa Actief lid

26 nov 2008
    123
    0
    16
    Zuid-Holland
    Ik heb vandaag een mail gehad dat ik eind september word uitgenodigd voor de toelichting van het hele proces.
    Ben zo benieuwd, komt wel ineens heel dichtbij.

Heb al een zoontje uit een vorige relatie en zou graag een 2e kindje willen via donorzaad.

Nog meer meiden die als BAM het proces in gaan of net begonnen zijn?!

2. peetje007

peetje007 Niet meer actief

Kan nog wel even duren voor je mag beginnen hoor meid je word nog onderworpen aan een soort van keuring medische vragen worden er gesteld om te kijken of je dus gezond bent of dat ze ergens rekening mee moeten houden en dan mag je nog naar de psycholoog dus in iedee geval succes! !!!

3. EsDa

EsDa Actief lid

26 nov 2008
    123
    0
    16
    Zuid-Holland
    Ja dat wist ik wel. Hoe lang duurt dat allemaal ongeveer?

4. peetje007

Die 2 dingen hadden wij op 1 dag maar weet niet hoe dat nu gast je moet nog minimaal wel 1 maand erbij rekenen voor dat je daadwerkelijk mag beginnen

5. EsDa

EsDa Actief lid

26 nov 2008
    123
    0
    16
    Zuid-Holland
    Oke nou ik ben benieuwd en laat het maar op me afkomen. Ze hadden eerst gezegd dat het een jaar duurde voordat ik zou worden uitgenodigd en dat is al sneller gegaan! Komt nu wel ineens dichtbij hoor, krijg er kriebels van!

6. peetje007

Haha nou meid ik hoop dat ze je wens honoreren maar heb ooit eens ergens gelezen dat bam voor vrouwen boven de 30 was omdat die minder kans hebben op een goeie relatie maar ik gun het je van harte ik duim voor je

7. EsDa

EsDa Actief lid

26 nov 2008
    123
    0
    16
    Zuid-Holland
    Ja dat had ik wel bij andere klinieken gelezen maar hier stond niks bij. Ging gister toch even kijken en staat nu wel dat je 30 moet zijn. Heb ze een mail gestuurd met de vraag hoe of wat. Ben benieuwd en wachten gewoon weer af

Deel Deze Pagina