Hallo, Zijn er hier meiden die mama apps gebruiken? Deze houdt je cyclus bij en je temp en maakt daar op berekeningen. Veder zitten er handige dingen in als je zwanger bent of een kindje hebt. Ik ben zeer te vreden hier over. Wie gbruikt dit nog meer?
Ik gebruikte P Tracker om mn cyclus in bij te houden. Nu tijdens m'n zwangerschap heb ik BabyBump, I'm Expecting en Pregnancy (3 ja, kan er geen genoeg van krijgen! ) en voor straks heb ik alvast de Gezond Groeien app gedownload. Vind het een heerlijke aanvulling op alle boekjes enzo
Ik gebruik mama apps ook! Vind ik heel handig en overzichtelijk. Ik vul mijn temp in en ook de ovutesten. Ook kan je invullen wanneer je sexytime hebt gehad met je lief. Ze hebben de app nu vernieuwd, kan je beter zien wanneer je vruchtbare dagen zijn. Verder kan ik goed zien hoe lang al mijn cyclussen hebben geduurd. En ik gebruik ook voor mijn temp FF, die geeft duidelijker aan wanneer je eisprong precies is.
Dus het klopt wel een beetje dat hier verschil in zit? Ff gaf mijn ei op de 4 terwijl mama apps dag 3 zei. Doordat ik ziek ben en een hoge temp had geeft mama apps nu mijn ei aan op dag 5. Hahah dus lekker verwarrend allemaal. Maar ik vind het verder wel een hele fijne en overzichtelijke app. Dus mocht je hem nog niet gebruiken, zeker een aanrader,
Ik gebruik ook een app: period tracker, heet het dacht ik. Vooral om symptomen en cyclus bij te houden. Alleen klopt het niet helemaal door dat ik met mijn PCOS het op moet wekken