Hier gebruik ik de wipper ook na iedere voeding. Om hem nog wat extra recht te houden na zijn boertjes (reflux). Hij ziet ook graag vanalles en vind het super om in dezelfde ruimte te zijn als ik. Wij hebben een baby-bjorn met speelbeugel. Is ook heel goed voor oog-handcoordinatie. Vind het ook gewoon een goede afwisseling. Voeden, met mama spelen, in de wipper, in de box/speeltapijt spelen en dan slapen...
Hmmm, verschillend dus. Ik dacht dat je er een MOEST hebben want dat was zo makkelijk. En ja, we hebben hem een paar keer gebruikt, puur en alleen omdat hij er stond. Ik vind het echt een onding. Komt ook bij dat Vincent geen zitvlees heeft. Vermaakt zich het best in de box of gewoon op de grond (meestal naast het kleed ). Die van ons kun je ook in verschillende standen zetten van liggen tot naar voren hellend zowat. Ik zou niet weer een aanschaffen in elk geval. En voor die jengelmomenten hebben wij nog wel eens de maxi-cosi gepakt. Die wiebelt ook en die waren we sowieso nodig voor in de auto. Maar dan wou hij eigenlijk dat je hem schommelde. Niet echt prettig als ze zwaarder worden. Moet ook zeggen dat ik een verschrikkelijk makkelijk kind heb hoor. Die jengelt eigenlijk alleen als hij moe is en dan wil hij gewoon het liefst op bed. Niet bij ons zitten of hangen, niet in een wiebel-stoel-ding-achtig-iets, gewoon horizontaal, in bed op zijn eigen kamer. Maar ik ben dus niet de enige die denkt dat het ondingen zijn. Toch wel leuk om daarin niet alleen te staan .
hier is de wipper ook heel veel gebruikt. Mijn meisje kon pas met bijna 10 maanden zitten en is dus ook niet eerder dan dat in een kinderstoel gegaan (erg slecht voor de rug.) ze heeft daarin dus tot die tijd hapjes gehad. Als kleinere baby ook na de voeding om het te laten rusten. Bij mij op schoot bleef ze wiebelen en kwam er weer een golf uit, in de wipper ging het wel goed.
Wij hebben de wipper ook veel gebruikt. Voornamelijk met voeden. Wij hebben een tweeling en met de wipstoel erbij kon ik ze tegelijk voeden. Ook met de groente en fruithapjes zaten ze in de wipstoel. en 1 van mijn mannen sliep slecht en dan zat hij er ook in dan viel hij snel in slaap
Wij hebben hen niet gekocht (hebben een bloom fresco kinderstoel die al snel kunt gebruiken) en ook nooit gemist! Soms kijkt ze tv en dan zetten we haar in de maxi cosi.
dragonfly, het is inderdaad heel persoonlijk hoor. Ik had dus wel een ´jengelkind´ (verschikkelijk soms, maar achteraf met een reden) en die krijste dus ook het overgrote deel van de dag. Als ik dan even moest koken was ik helemaal in de stress omdat ik die kleine constant hoorde krijsen in de huiskamer of in bed. En als ze bij me in de keuken, bij ons tijdens het eten of in bij mij in de douche in haar wipstoel zat was ze aardig stil.
Ik gebruikte hem veel om Gijs gezellig bij me op t aanrecht te zetten tijdens t eten voorbereiden en koken.. of tijdens t eten boven op tafel bij ons.. Ook om hem zn fruithap te geven, dan zat ik er zelf plat op de grond bij.. Ik heb hem laatst helemaal afgesopt.. Gijs is er uit gegroeid.. helaas... Maar nu zit ie in de tafelstoel en dat is ook wel leuk!!
Wij gebruikten 'm in het begin ook niet tot nauwelijks. Maar nu ze groentehap en fruithap krijgt, gebruiken we 'm wel. Maar alleen daarvoor, ze speelt verder altijd op een kleed of in de box.
wij gebruiken hem ook best vaak , maar ik denk dat het er ook aan ligt wat voor wipper je hebt ,wij hebben namelijk zo een verende wipper van fischer price en niet eentje die echt alleen maar als een stoeltje dient, dus ze zit er echt lekker in en als ze beweegt dan beweegt de wipper ook mee.
Hier wordt de wipstoel nog heel veel gebruikt en hij is bijna een jaar! Hij kan al gewoon zitten van zichzelf hoor...maar hij vind zijn stoeltje heerlijk... Zeker als hij even tv kijkt, of zijn fruit eet. Al het andere eten doet hij in zijn kinderstoel..dus hier word ie erg vaak gebruikt.
Ik vond het een ideaal ding! Vooral om in uit te buiken na de fles... ook haar fruithap kreeg ze in de wipper en de eerste hapjes groente en brood!
tja, hier wordt ie wel veel gebruikt. vooral in de box, zodat ie even rustig kan zitten en sophie erbij.
Ow ik gebruik dat ding echt super veel. Met eten geven. Ze vindt het ook heerlijk om erin te zitten. Ik zet dan bebe tv aan en dan gaat ze lekker relaxen en wat spelen met speelgoed. Ik gebruik hem dus zeer veel.
Ook wij hebben het wippertje heel weinig gebruikt. Ik vind het eigenlijk ook zonde dat we hem nieuw gekocht hebben. Maarja... ik bewaar hem nu voor eventuele kleinkinderen.
ik gebruik de wistoel wel regelmatig als ik dr eten geef of ik zet dr voor de tv . heb ook een box ik wissel het steeds af.