Ik zit er even doorheen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door brownielover, 22 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.151
    3.027
    113
    Nederland
    Pfff meiden even mijn hart luchten hoor.

Op het moment ruim 26 weken zwanger van nr 3, en het is in huis 1 grote chaos.

Sinds November afgelopen jaar zijn we aan het verbouwen. Beneden is nu, sinds 2 weken, eindelijk klaar. We hebben veel tegenslagen gehad en niks zat eigenlijk mee.

Een paar weken geleden ook boven begonnen, omdat er een extra slaapkamer gemaakt moest worden voor de baby. Het kamertje was in 3 dagen gezet, en in diezelfde week kwam de stukadoor. De stukadoor was in 3 dagen klaar dus eindelijk leek alles eens mee te zitten. Uiteindelijk bleek hij het niet netjes te hebben afgewerkt dus mijn vriend heeft vorige week 2 dagen!! de muren schuren en opvullen om het enigzins netjes te krijgen. De stof die eraf kwam was zo erg dat het brandalarm zelfs afging.:eek:

Nu zijn we begonnen met het verven van de kamers, en alle stucwerk laat los.:cry: Er zitten al scheuren in de muren, er zijn complete gaten die we hebben opgevuld maar het is gewoon niet mooi. We hebben een andere stukadoor benaderd en die zei al dat het absoluut niet goed is afgeleverd. Onze stukadoor vervolgens gebeld, die komt vanavond (zegt hij) kijken. Hij komt niet altijd zijn afspraken na en we hoorden dat hij enorm in geld problemen zit en verslaafd is. We hebben bijna 1600,- betaald en mocht hij het niet kunnen/willen herstellen verwacht ik ook niet dat wij (een deel) van het geld terug krijgen en heel veel budget hebben we niet meer.

Vandaag komt ook nog eens het nieuwe bed van onze zoon binnen, waarvan ik verwacht had dat er plek voor zou zijn maar er is dus nog niks af. :cry: Onze dochter slaapt al weken op onze kamer, alle kamers boven zijn 1 grote bende, ik kan niet normaal bij de wasmachine, er ligt geen vloer meer op zolder, alles is stoffig en vies en je kunt je kont nergens keren. Ik ben er zo klaar mee :cry:

Ik ben zo bang dat het niet op tijd klaar is allemaal. Want als deze kamers af zijn, moet de babykamer ook nog:eek: (iedereen schuift een kamer op)

Dan gaat mijn vriend 19 juli ook nog een midweek naar Zweden waardoor ik er 5 dagen alleen voor sta, waarschijnlijk nog steeds in de troep:cry:

En dan heb ik mijn werk nog. Alles word zwaar, ik sta een paar dagen per week om 6 uur al te buffelen in de winkel en verricht nog steeds dezelfde zware werkzaamheden als hiervoor (wel in langzamer tempo). Als het teveel word ga ik achter de kassa (ik werk in een supermarkt) maar mijn buik zit in de weg waardoor ik niet goed bij de toetsen kan en enorm veel last van mijn rug krijg :rolleyes: eigenlijk is alles op mijn werk bijna niet meer te doen en vooral als ik dagdienst/avonddienst heb ben ik zo kapot dat ik bijna niet meer kan lopen.:confused:

Ik ben er helemaal klaar mee, mijn hormonen maken het er niet makkelijker op, ik kan hele avonden huilen om alles wat er speelt en ik moet ook nog tot 13 augustus werken.:( dat duurt lang als je je zo voelt zeg, pffft.

Sorry voor mn geklaag hoor, moet het echt even kwijt en wil mijn vriend er niet elke keer mee belasten.

Iemand wat opbeurende woorden?:oops:

2. Jajo

Jajo Fanatiek lid

7 aug 2015
    3.462
    904
    113
    Wat vervelend dat het allemaal zo tegen zit! Heb je de stukadoor al een schriftelijke reactie/klacht gestuurd? Zo ja wat was zijn reactie. Ik zou hierbij ook vermelden dat je verwacht dat alles binnen een maand hersteld is. En je anders je rechtsbijstand inschakelt. (Mocht je die niet hebben, dat weet hij natuurlijk niet)

3. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Owww wat vervelend dat het allemaal zo tegen zit. Eerlijk: lekker even van blijven balen en het eruit gooien. Morgen mag je je weer vermannen, vandaag hoeft het even niet.
    Wat zullen jullie straks trots zijn als jullie je kleine in jullie armen houden én alles af is én mooi is én jullie compleet zijn met jullie gezinnetje. Je zult zien dat alles dan op zn plek valt!

4. LolaBloem

LolaBloem Niet meer actief

Hier heb je een lotgenoot!
    Het zal erger worden wanneer je nesteldrang toeneemt en je lichamelijk niet meer veel kan doen thuis..... (wil je niet bang maken)

Hier sinds april bezig met het huis en nog steeds is de vloer nog niet klaar in de kinderkamer en hal. (mijn man is best een uitsteller)

Moet nog een kleerkast voor de kids, bank, koelkast aanschaffen en nog heel wat andere dingen doen. Ook moeten er nog een aantal reparaties gedaan worden. Ben het helemaal beu...

Ik herken je gevoel dat je bang bent dat het voor de bevalling niet af is. Ik weet echt niet wat voor tip ik je kan geven (hb ik voor mezelf ook niet)

Gewoon blijven uithuilen.. Ik huil er ook bijna dagelijks om maar financieel zit het gewoon tegen en moeten we gewoon geduld hebben. Misschien is alles op het laatste moment wel af.
    Heel veel succes en als je wil mag je me pb'en

5. julia80

julia80 Fanatiek lid

11 jan 2014
    4.611
    2.404
    113
    Hè Getsie dat is inderdaad ook echt allemaal niet leuk zeg. Kan me het wel helemaal voorstellen. Een ding wat je wel zou kunnen laten schieten is het maken van een babykamer. Wij hebben, omdat we maar vier slaapkamers hebben en de laatste nog even willen behouden als extra kamer besloten om de babykamer voorlopig nog even niet klaar te maken. Wij zetten dus gewoon een commode een bedje bij ons op de kamer, scheelt ook een hoop tijd. Dan kun je na een paar maanden de babykamer alsnog maken.

Pinkblossom vindt dit leuk.
  6. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.151
    3.027
    113
    Nederland
    Jullie woorden hebben me wel wat opgebeurd, heb het weekend nog met verdriet door gebracht maar zie het nu wel weer zitten. Stukadoor is gister geweest en heeft het e.e.a. hersteld (hij was eerst 2x niet op komen dagen) dus hopelijk kunnen we volgende week weer verder gaan met alles.

@LolaBloem jij ook succes! hopelijk krijg je alles nog op tijd af. mijn vriend is ook iemand die alles uitstelt tot het laatste moment.. altijd al zo geweest helaas. En ik vind het vreselijk, maar je kunt het niet veranderen helaas (althans hier niet:p)

Deel Deze Pagina