Ik ben me aan het overleggen om de grote wandelwagen weg te doen en er een goede standen buggy voor in de plaats te kopen. Nu hebben we al een buggy maar die is niet zo heel veel waard. Dus vanaf wanneer overweeg je om de grote wagen weg te doen / niet meer te gebruiken? Mijn man vind het best als er nog een buggy bij komt maar dan moeten die andere dus weg i.v.m plaats gebrek.
wij gebruiken de gewone nog steeds. vind hem veel steviger dan een buggy,en ook makkelijker om een slaapje in te doen. en ben van plan om hem nog wel een tijd te gaan gebruiken
Wij hebben de buggy in gebruik genomen toen Louise ong. 8 maanden was. Toen paste ze niet meer in de bak en hebben we die op zolder opgeborgen. Het ligt er misschien ook aan hoe intensief je een buggy gebruikt maar wij hebben er eentje van topmark en die is prima!
Wij gebruiken ook de gewone wandelwagen nog. Ik heb de buggy standaard in de auto liggen voor als we weg zijn, en de gewone wandelwagen gebruiken we thuis. Ik vind hem fijner zitten voor Alyssa, en hij loopt ook fijner.
Hier ook nog steeds de gewone. Alleen als Jarissa maar heel kort in de wagen hoeft, hebben we zo'n simpele buggy. Daar zit/ligt ze beduidend slechter in en ik vind het ook lang niet zo prettig lopen.
Ik gebruik de grote wagen altijd,nou ja altijd........ als we op de camping zijn,gaat hij voor kleine stukjes in de buggy. nog niet te lang,ik vind dat hij nog net als een milkshake heen en weer wordt geschudt. maar als ik naar het gekraai luister,geniet meneertje met volle teugen van die ritjes! moet wel zeggen dat de buggy bijna helemaal plat kan. groetjes diana
Mijn stiefdochter van 3 gaat gewoon nog in gewone wagen (urban jungle) hij zit beter en rijdt veel lekkerder....
Ja, 9 op de 10 keer gebruik ik de gewone, want die is gewoon wat comfortabeler en steviger. Bovendien wandel ik veel met de hond en dan ga je over hobbelig terrein, dat zie ik mezelf niet met een buggy doen. De buggy ligt in de auto voor als ik de stad in ga of even snel op visite o.i.d.
mijn Buzz loopt zoveel comfortabeler dan die kleine buggy dat we de gewone wagen echt nog wel het meeste gebruiken
Mijn man gebruikt vaak de grote wandelwagen, ik heeeel zelden. Buggy hebben we niet. Ik heb mijn zoontje eigenlijk altijd in de draagdoek, en mijn man ook steeds meer. Veel makkelijker dan dat in en uit klappen van een wagen en in de auto proppen.
ik heb de kinderwagen met 6 maanden omgerolen tot een buggy en heb hem meteen verkocht. het was een quinny buzz 2007 maar een buggy is veel fijner vind ik . wel zonde van me geld want heb er ruim 400 euro mee verloren
Hier de grote wagen (Urben Jungle) nog altijd volop in gebruik. Ik heb wel een buggy maar vindt die urban jungle 10x beter rijden. Buggy gebruik ik alleen als we met de bus weg moeten of voor op vakantie.
bijna altijd de gewone wagen... die loopt lekkerder en heeft ze 10 keer zoveel ruimte in.. de buggy grebuiken wij ook alleen voor kleine stukjes of winkelen zal maar zeggen en verder gebruiken we hem vrijwel nooit de buggy
zelf zit ik hier ook aan te denken dus ik lees ff mee maar zit te denken om de mutsy spider te kopen..is toch wat meer buggy dan de topmark vind ik..deze hebben we nu maar loopt niet echt prettig....
ik gebruik alleen de buggy als we met de fiets weggaan. Verder altijd de bugaboo of de draagrugzak....
Jim wil niet slapen in de buggy (Koolstra en die kan toch helemaal plat!) en wel in de wagen,ik gebruik m alleen als we kleine stukjes gaan lopen even naar de winkels gaan of als ik op de fiets weg ga! We wonen naast de Efteling en hebben dus ook een abonnement en dan nemen we altijd de wagen mee (voor langere wandelstukken dus en bijv. een hele dag winkelen,Efteling,strand e.d.). Hij slaapt heerlijk in de wagen en het rijd ook veel fijner (Quiny Buzz 2007)