Gebruiken jullie een Bola (zwangerschapsbelletje)

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Bianca21, 6 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Wat er gezegt word is dat als hij te hoog hangt de baby naar het geluid toe gaat en daarom dus in een stuit kan gaan liggen.
    De baby hoort het ook vervormd en hard.. zoals klokkenbellen.. dat komt door het vruchtwater.

Zelf kun je het belletje bijna niet horen.. het is niet zo als een kattenbelletje hihihihi

2. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Hoor maar eens de hele dag klokkenbellen :) (als de baby het echt zo hoort). Lijkt me toch ontzettend verschrikkelijk haha

3. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    Selaam

ik zelf draag ook geen bola, zoals er al wordt gezegt "je zou er zelf ook gek van worden" en zo denk ik er ook over. Aandacht van mama en papa is veel leuker en intenser vind ik.

4. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Hihihi nou hopelijk horen ze het niet zo maar gewoon als tinkelen..
    Maar het klinkt niet raar.. de baarmoeder en het vruchtwater zou best eens als klankast kunnen fungeren.. hihihi

Ik weet ook niet wat er waar van is natuurlijk.. maar die van die stuitligging is wel aangetoont geloof ik.

5. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Ja bij die reportage op tv laatst, in the womb, hoorde je toch hoe geluiden doorkomen in de baarmoeder... Het lijkt mij niet fijn.

Dat van die stuitligging heb ik inderdaad ook vaker gehoord ja!

6. Elpee

Elpee Actief lid

24 okt 2005
    151
    0
    0
    Leerkracht
    Antwerpen
    Ik probeer ons kleintje op een andere manier te laten wennen aan geluidjes... Er wordt gezegd dat vanaf de 6e maand het kindje geluiden buiten de baarmoeder waarneemt en dat ja vanaf dan bvb vaak dezelfde liedjes kan gaan zingen of hetzelfde muziekje opzetten. Het kindje zou er dan na de geboorte nog steeds kalm van worden. Dit test ik uit met m'n klassieke gitaar (natuurlijk enkel met rustige stukken :)).

7. Monique76

Monique76 Niet meer actief

Ik heb ook geen bola. Ik vind het verschrikkelijk, net of je een koe bent met zo'n bel om je nek. Ik draag liever een mooie ketting.

Ik hoop niet dat anderen die dit wel leuk vinden dit persoonlijk opvatten. Iedereen moet zelf weten wat hij doet.

Dat van die stuitligging heb ik ook vernomen, maar of dit wetenschappelijk is bewezen dat weet ik niet.

Groetjes Monique76

8. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    hahaha Monique :D
    zoietes kwam ook al bij mij in mijn gedachten op hihi

Deel Deze Pagina