Inmiddels heb ik al een paar geuren uit die link uitgeprobeerd en ik ben echt enthousiast erover! Je kunt ze een paar keer opnieuw branden, de geur blijft het goed doen. Ik had ze hiervoor van de Xenos en Intratuin, maar die zijn echt niet zo goed hoor. Dus ik bestel ze vanaf nu via internet, het is het geld waard! 😄
Ik heb net weer een zwik besteld, allemaal verschillende geuren. Wat ik ook leuk vind is dat ze er ook parfumgeurtjes verkopen. Heb Chanel nr 5 en ze hebben er nog veel meer. Heerlijk toch als je huis er naar ruikt haha.
Ik heb een doosje gekregen van Bolsius. Deze vind ik erg sterk en vul dus de oude wax die geurloos geworden is dus gewoon aan. Wel erg goedkoop op die manier.
Nee het zijn geen geurkaarsen. Het zijn wax melts die je in een brander doet. Net zoiets als de branders waar je water en olie in moet doen. Google maar eens op bolsius creations melts.
Thanks! Dit lijkt me wel wat, ik ben zelf niet zo van kaarsen, vandaar.. Maar dit is dus totaal ongevaarlijk?
Is ook erg leuk! Ik heb deze geuren nu. (Er achter staan de kleuren van de melts) Je kan online soja was kopen, parfumolie en kleurtjes.
Ben ook enthousiast, ze ruiken lekker en geuren langer dan andere merken die ik gehad heb! Zelf maken lijkt me ook wel grappig, ff googlen hoe of wat
Weet je toevallig nog waar je de `van der Bilt` geur vandaan heb? Ik ben al aan het googlen en kan die dus niet terug vinden, laat dit nou net het lievelingsparfum van mijn moeder zijn.
Ik heb onlangs besteld bij waxmelts.nl. Wat een goddelijke geuren! Ze doen het heel goed en lang en zijn zalig. Ook een aanrader! Ze maakt ook parfum geuren. Ik gebruik een brander van de kruidvat die ik voor 1,75 ofzo heb gekocht.
Ik heb elke dag waxmelts aan, heerlijk! Momenteel die van scentchips. Die van Bolsius vind ik smerig. Bij de bloemist verkopen ze Little hotties, ook die vind ik niet zo lekker