Gebruiken jullie nog een voetenzak in de buggy?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Miracle79, Dec 3, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. nathalie2012

nathalie2012 Fanatiek lid

Oct 5, 2012
    1,581
    0
    0
    Ik gebruik m nu ook weer met deze kou, als je stil zit koel je snel af! Dochter is 20 maanden.

2. skiwi

skiwi Fanatiek lid

Jun 15, 2012
    4,270
    402
    83
    Female
    Ik heb voor de buggyinzet van de kinderwagen de voetenzak er wel weer op. De maclaren buggy heb ik geen zak bij, ik denk dat ik er alsnog wel 1 aanschaf. Ik loste dit vorig jaar op met een dekentje. Niet echt handig. Ik gebruik die buggy als we ergens naartoe gaan. Winkelen ofzo. De andere gebruik ik thuis.

3. Manoya

Manoya Niet meer actief

Nahla2013: wat een schatjeee!!

4. Suuzzuus

Suuzzuus Actief lid

May 13, 2013
    185
    0
    0
    Mijn dochter was zelfs al wat langer met een jaar. Ik gok dat ze nu ongeveer 86 cm is en hele lange benen, dus ze zit niet heel comfortabel meer in de voetenzak. Ik heb een mutsy igo en de bijpassende voetenzak.

5. Shandy

Shandy Fanatiek lid

Jan 14, 2012
    2,603
    18
    38
    Als je speciaal een zak moet kopen zou ik denk een lekker dekentje ofzo gebruiken.
    Voetenzak is wel ideaal...

6. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

Nov 15, 2009
    4,613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Onze dochter is 2jr en bijna 4maanden en heb de voetenzak afgelopen maandag in de kinderwagen gedaan.

Ze slaapt 's middags nog en ik moet haar altijd wakker maken als ik onze zoon gahalen uit school. Ik vind het zoooo zielig dat ze echt superlekker warm slaperig uit dr bedje ghaald wordt en op een fiets gezet met dr gezichtje en benen in de koude wind wakker moet schikken!!

En nu met de voetenzak gaat ze lekker in dr pyama (als ze die aanwil met slapen 's middags), sloffen en winterjas met muts, sjaal en handschoenen in de kinderwagen met voetenzak. En oooooo wat ben ik jaloers als ik haar er weer uithaal als we thuiskomen! Ze is nig steeds heerlijk warm!

7. Zara75

Zara75 VIP lid

Jul 10, 2007
    12,034
    6,135
    113
    Happyland
    Ja hier ook een voetenzak, ze zit toch stil...
    Nahla: Gefeliciteerd!

Share This Page