Giftige luchtjes....

Discussion in 'Zwangerschap' started by Mowtom, Jan 20, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

Aug 22, 2006
    3,530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    vandaag vanalles gedaan in huis en ik besef nu pas dat t misschien niet helemaal de bedoeling was om vanalles in te ademen...

* ik heb de badkamer gepoetst met antikal...kan dit kwaad?
    * ik heb verf geschuurd van deurtjes...dus verf resten....kan dit kwaad?
    * net stond er een plastic broodbakje (dankzij de kat) te smeulen op het fornuis die aan was gegaan omdat de kat erop was gesprongen...dus plastic lucht ingeademd tijdens het redden van de keuken....kan dit kwaad?

wie kan me helpen....moet ik hier nu iets mee doen of niet?

2. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

ik doe ook nog regelmatig de wasbakken en kranen met antikal, schuren mag ook, en dat plastic broodbakje had iedereen kunnen gebeuren, je kunt niet alles voorkomen, misschien kan je met schuren beter een mondkapje voor doen ivm de stof en als je het toch niet vertrouwd, bel je gewoon ff je vk, maar ik denk dat het geen kwaad kan, al helemaal niet als het af en toe of 1 keer is (zoals broodbakje) ;)

3. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

Jan 13, 2007
    16,251
    790
    113
    tilburg
    ik ben schoonmaakster van beroep en werk heel de dag met zware schoonmaakmiddelen net zoals me collegas. hun kindjes zijn gezond geboren hoor

4. Karel1978

Karel1978 Fanatiek lid

Jan 12, 2009
    2,273
    0
    0
    Maastricht
    Toevallig begin ik volgende week aan een verhuizing en moet ikdus veel verven ed. Bij vk nagevraagd. Verf op basis van water kan geen kwaad, alleen niet op terpentine. Voor de rest denk ik; alles met mate toch?

5. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

ZWARE schoonmaakmiddelen nog wel :confused:
    Heb je hier al een gesprek over gehad met je baas? Hij/zij is verplicht je op de risico's te wijzen en je te beschermen!
    Zwaar chemische stoffen zijn gewoon niet goed voor je baby; wat jij inademt komt in je bloed en dus in het bloed van je baby!
    Als je baas het onzin vindt, kan je naar de arbo-arts/bedrijfsarts gaan.
    Er moet een protocol over hoe en wat aanwezig zijn.

http://home.szw.nl/index.cfm?menu_item_ ... ink5821400

Share This Page