Ik heb tijdens de eerste twee zwangerschappen tarwekiemolie de hele zwangerschap geslikt. Eigenlijk heb ik vier jaar continu tarwekiemolie geslikt. Ik voelde mij er goed en fit bij. Deze keer ben ik na veel miskramen op aanraden van een mesoloog gestopt met tarwekiemolie. Na maanden werd ik blijvend zwanger en zit nu bijna op de helft. Maar ik weet niet waarom, maar ik heb het idee dat ik de "energie" van de tarwekiemolie mis. Of zou dat tussen de oren zitten? Ik vraag mij nu af of er meer meiden zijn die tarwekiemolie door zijn blijven slikken en waarom je dat doet.
Het zal best wel energie gegeven hebben, daar zou tarwekiem voor kunnen zorgen. Maar, je bent nu ook zwanger he! Vreet ook energie Ik had het met iets anders. Ook natuurlijke pilletjes die energie geven, maar die mag je niet als je zwanger bent. Raakte lichtelijk in paniek toen dat niet meer mocht, want dan was ik m'n energie kwijt! Het zat wel een groot deel tussen de oren. Nu heb ik ze minder 'nodig'. Kun je de tarwekiem niet door andere pilletjes vervangen? Ik weet niet of vit E mag, dat is namelijk bijna hetzelfde als tarwekiem. Nou ja, tarwekiem is een vorm van vit E. Of prenatal nutrients?