Beheer is het niet mogelijk om een soort van ruilbeurs/ te koop hier op de forum te zetten, onder de subrubriek algemeen??? zodat het voor iedereen makkelijk te vinden is? Waar we eventueel zegeltjes kunnen ruilen of weggeven en waar vrouwen dingen kunnen ruilen met elkaar. of te koop aan kunnen bieden? Als je iets op de lounge of de algemene club zet, dan gaat het onderwerp al gauw naar beneden toe als mensen nieuwe topics plaatsen en zo houd je de ruilbeurs/te koop topics mooi gescheiden en voor iedereen ook een stuk overzichtelijker,want dan heb je niet 1 topic waar honderden berichtjes in komen te staan, en je door de bomen het bos niet meer ziet, en handiger mocht je iets van zegeltjes of een product zoeken wat word aangeboden. soort van zwangerschapsmarktplaats
Een ruilhoekje hebben we al, deze staat overzichtelijk bij 'Te koop aangeboden' en 'Te koop gevraagd'. Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina
Ben hier al meer dan een jaar op het forum, maar was me nog nooit opgevallen Komt denk ik omdat de bovenkant van het beginforum meer door mij wordt gebruikt. Toch ben ik van mening dat het beter zou passen onder de rubriek algemeen, waar iedereen het meer zou opvallen
@Goudreinet; Het forumonderdeel blijft gewoon staan waar het nu staat De meesten weten het onderdeel prima te vinden.
Was maar een idee, voordat ik wist dat het al bestond Mag wel slotje op dan Ik heb wel zegeltjes aangeboden in de lounge, moet deze dan ook verplaatst worden?
Ik zal dit topic sluiten. Jou topic over de zegeltjes heb ik verplaatst naar 'gratis en aanbiedingen'.