Gebruikers handleiding gevraagd!

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door juf80, 3 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juf80

juf80 Lid

8 nov 2009
    65
    1
    8
    juf
    zeeland
    Beste mensen,

Wij hebben afgelopen weekend een x-adventure UFO wipstoeltje gekocht. Een heel mooi wippertje al zeggen we het zelf.
    Het stond in de koopjeshoek van een babyzaak en we kregen flink wat korting.
    Nu zat er geen doos en dus geen handleiding meer bij.
    Inmiddels hebben we de meeste functies kunnen achterhalen, maar we zouden toch wel heel graag nog een kopietje hebben van de originele handleiding.

Wie o wie is ook in het bezit van bovenstaand wipstoeltje en heeft de handleiding hiervan?
    Zou iemand zo vriendelijk willen zijn deze voor ons in te scannen en door te mailen of evt. op te sturen. De portokosten worden uiteraard vergoed!

Alvast bedankt voor je reactie!

Juf80

2. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    heb je al op google gekeken? De meeste gebruiksaanwijzingen zijn ook online te vinden. ( en te lezen/printen)

3. o0melis0o

o0melis0o Actief lid

29 jun 2012
    471
    6
    18
    Vrouw
    Dierenartsassistente Paraveterinair - in wording
    Heerlen
    Heb je al eens via google proberen te zoeken?
    Ik vind daar normaal gesproken wel alle handleidingen van apparaten als ik die nodig heb.

4. juf80

juf80 Lid

8 nov 2009
    65
    1
    8
    juf
    zeeland
    Ik heb heel google al afgezocht maar helaas niets gevonden.
    Vrijwel alles van x-adventure staat erop maar niet de ufo wipstoel...

Groetjes,

Juf80

5. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Ik heb ook ff gegoogeld en idd niks te vinden. Wel een leverancier gevonden waar je hem mss kunt opvragen...zal ff link zoeken.

6. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
  7. Yvon1893

Yvon1893 Fanatiek lid

24 jun 2011
    2.177
    0
    0
    De kempen
    Ik wilde net typen wat panter ook zegt, denk als je de leverancier een mailtje stuurt dat je er zo een hebt.

8. juf80

juf80 Lid

8 nov 2009
    65
    1
    8
    juf
    zeeland
    Hallo Dames,

Bedankt voor de tip, dit had ik afgelopen weekend ook al gedaan.
    Had vandaag reactie terug dat ze me terugverwezen naar de winkel zij konden misschien een kopie maken.
    Maar aangezien de winkel waar wij 'm gekocht hebben op ruim 5 kwartier rijden van ons vandaag ligt... is dat ook niet echt een optie.
    Vandaar dat ik hoopte dat één van julie hier op het forum dezelfde wipstoel hebben.

Lieve groet,

Juf80

9. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Kun je niet bellen naar die winkel dat de beschrijving er niet bij zit misschien hebben ze er nog 1 liggen of kunnen ze hem kopieren voor je en opsturen naar je?

Deel Deze Pagina