difrax combispeen

Discussion in 'De babyuitzet' started by koter, Dec 5, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. koter

koter Bekend lid

Mar 19, 2011
    686
    4
    18
    Welke difrax combispeen zouden jullie adviseren?
    Een vriendin van mij heeft de 1-2-3 combispeen en lijkt me wel handig.
    Alleen heb je small en medium?

2. Merryl

Merryl Fanatiek lid

Jun 25, 2012
    4,368
    192
    63
    Ik zou met een gewone s speen beginnen. Een m gaat te snel en 1-2-3 heb je in het begin niet nodig.

3. Maia

Maia Niet meer actief

bedoel je fopspeen? want de combispeen is nml een fopspeen en geen flessenspeen.

een flessenspeen zou ik niet de 1-2-3 adviseren, maar dat is persoonlijke ervaring (kindje met reflux). de 1 stand gaat voor hem namelijk nog veel te snel terwijl de gewone S speen prima gaat. in het begin heb je sowieso geen 1-2-3- speen nodig, die gebruik je vaak als je johannesbroodpitmeel (nutriton) of rijstebloem (pap) door de melk heendoet en dat doe je niet als alles goed gaat.

4. koter

koter Bekend lid

Mar 19, 2011
    686
    4
    18
    ok, een vriendin van mij adviseerde die nl.
    Welke speen moet ik dan nemen voor een s fles?
    En is een handgreepfles ook al handig te nemen, zodat hij de fles kan pakken (dit doet hij al graag nl.)

En welk melkpoederdoosje voor onderweg hebben jullie?

5. Merryl

Merryl Fanatiek lid

Jun 25, 2012
    4,368
    192
    63
    Zie dat je zoontje al 4 maanden is. Je kunt inderdaad de handvatjes erbij nemen. De m speen zou hij nu wel kunnen hebben denk ik. S zit er standaard bij dus die zou je eerste kunnen proberen.

6. tulip

tulip Niet meer actief

hier best lang de s gebruikt hoor, met 4 maanden iig nog wel. De handvatjes kunnen, maar ik heb ze nooit gebruikt en niet gemist, vond het veel te fijn om mn dochtertje zelf de fles te geven.
    De 123 speen is handig als je pap gaat geven uit de fles.

7. jamaila

jamaila Bekend lid

Jun 27, 2011
    527
    0
    0
    friesland
    ik heb de 123 speen voor mijn jongste maar is echt voor pap enz. door de voeding. Niet voor een gewone melk voeding dan gaat hij veelal te snel (is mijn ervaring)

verder ik gebruik het melkpoeder doosje van de HEMA. Deze is groen van kleur en heeft 4 compartimenten naast elkaar. Ziet er een beetje uit als een soort appel zeg maar, met een klepje bovenop. Ik heb dus niet zo een stapel torentje (die verkopen ze ook) maar een met voedingen naast elkaar. Je draait de deksel aldoor eentje verder. Ik vind deze erg fijn. En er zitten er 4 voedingen in ook handig.

Share This Page