Gebruikerservaring Bugaboo donkergrijs met offwhite

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Annemarie1982, 29 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annemarie1982

29 jul 2009
    32
    0
    0
    Hoi allemaal,

Ik ga binnenkort de Bugaboo kopen maar ik zit te twijfelen over de kleurencombinatie. Donkergrijs met offwhite vind ik erg mooi maar ik twijfel over hoe praktisch dit is. Ons kindje wordt namelijk in de winter geboren. Is de stof makkelijk uit te wassen? En is er iemand die bij deze kleurencombinatie ook de off white voetenzak heeft?

Hoop dat iemand mij advies kan geven!

2. dib

dib Fanatiek lid

11 sep 2007
    2.153
    1
    0
    Nederland
    Wij hebben deze bugaboo ook! Een hele leuke kleurencombi! Natuurlijk kan dat ook prima in de winter. De stof is makkelijk af te nemen.
    Ik heb de grijze voetenzak erbij.

3. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    Ik heb nog geen gebruikerservaring, maar heb getwijfeld tussen die combi en de combi die ik nu uiteindelijk heb gekozen, grijs met zandkleur, om dezelfde redenen toch voor zand gekozen, ben bang dat offwhite toch iets te snel vies wordt.

4. Belle

Belle Fanatiek lid

7 nov 2005
    1.380
    1
    0
    Verpleegkundige, columniste
    Amsterdam
    Daar staat dan weer tegenover dat ik van een Bugaboo-vriendinnetje hoorde dat de bekleding van Bugaboo ontzettend makkelijk te wassen is.

5. debbedebs

debbedebs Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.472
    0
    0
    HR Adviseur
    NB
    Nog geen gebruikerservaring, maar wij hebben dezelfde combi. Wel met een grijze voetenzak. Vindt hem echt prachtig en ben er super blij mee!
    Maar ik heb inderdaad ook gehoord dat de stof erg goed te wassen is.

6. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    EspaƱa
    Welke stof is goed te wassen, de canvas of de fleece? Heb zelf de zandkleur (fleece) met donkergrijs ivm besmettelijkheid en ben wel benieuwd hoe die uit de was komt...

7. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    De canvas is goed te wassen. Ik zou wel voor de grijze voetenzak gaat dit voor als het kindje wat ouder is en schoentjes aanheeft of een stukje worst in de wagen eet is het toch wat minder besmettelijk. Overigens hebben wij nu de combi grijs/fuchsia roze. Als morgen op de echo blijkt dat het een jongen is ga ik ook de off white aanschaffen.

8. debbedebs

debbedebs Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.472
    0
    0
    HR Adviseur
    NB
    Wij hebben ook de canvasbekleding aangezien we verwachten dat deze toch mooier blijft bij het wassen en door de zon.

9. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Canvas blijft idd mooier want dat verkleurd niet in de zon. Wij hebben het eerste half jaar roze fleece gehad (ze hadden toen nog geen mooie kleuren canvas) Maar die hebben we snel verkocht. We zagen namelijk al aan de wangelwageninzet die er toen inging dat de kap iets wat verkleurd was. De canvas verkleurd helemaal niet !

10. Inez01

Inez01 Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.009
    0
    0
    Ook hier de canvas-versie, we hebben gekozen voor oranje met zand. Dus oranje kap en bak zand.

We wisten niet wat het zou worden en wilden toch een niet al te neutrale kleur, maar lekker vrolijk. Daar voldeed deze combi wel aan.

11. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.274
    2.976
    113
    Wij hebben ook donkergrijs met offwhite. Blijft mooi hoor! En mocht 'ie vies worden kan je de bekleding makkelijk wassen. Wij hebben ook de zandkleurige aanvullende set. Die gebruik ik bijna nooit. De voetenzak is bij ons donkergrijs (inderdaad i.v.m. vieze schoentjes) Eerst had ik zand, maar die kleur vond ik heel erg afwijken van de aanvullende set (canvas zand). Stond niet zo mooi, maar gelukkig mocht ik hem ruilen.

Ook in de winter is het een mooie combinatie hoor!

12. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    ik heb fleece en spijkerstof en beiden zijn goed te wassen. mijn basisbekleding is antraciet en ik heb in deze kleur ook de voetenzak. dat heb ik zo gekozen omdat ik de aanvullende sets nog wel eens wissel, dus is het praktischer om te voetenzak in de kleur van mijn basisbekleding te hebben.
    ik denk er ook over om voor onze tweede de off-white aan te schaffen.

13. Annemarie1982

29 jul 2009
    32
    0
    0
    Hoi allemaal,

Bedankt voor de vele reacties op mijn vraag. Mijn twijfel is over: het wordt de Bugaboo donkergrijs met offwhite!:):):)

14. Djoels

Djoels Actief lid

13 apr 2009
    177
    0
    0
  15. chantal84

chantal84 Fanatiek lid

17 apr 2008
    1.981
    2
    0