gebruikersgroepen

Discussie in 'De lounge' gestart door -, 9 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

    Zoals jullie misschien weten is het mogelijk je bij een gebruikersgroep aan te sluiten je zit dit links in het menu staan
    hier kun je kiezen tussen de volgende groepen

    idd hier even de uitleg

    de bijna dikke buiken ( voor meiden die zwanger willen worden

    de dikke buiken ( meiden die zwanger zijn van de eerste

    de mama's ( meiden die al zijn bevallen)

    de mama's met bijna dikke buiken ( mama's met al een kind of kinderen die weer zwanger willen worden)

    de mama's met dikke buiken ( de al mama's die zwanger zijn van de 2e 3e 4e enz enz)


    Het is de bedoeling dat je lid wordt van 1 groep die op dat moment van toepassing is voor je

    wie het leuk vind kan zich aanmelden voor 1 van de groepen die voor jou van toepassing is, op die manier kun je zien wie waar hoort.

    Er zijn ook een aantal leden die van groep kunnen veranderen omdat ze of zwanger zijn of al bevallen.
     
  2. Aquarius

    Aquarius Bekend lid

    13 aug 2005
    912
    0
    0
    "Limbo"
    Wa is eigenlijk de meerwaarde van zo'n gebruikersgroep?
     
  3. Niet meer actief

    OP zich niet zo heel veel maar zo kun je zien wie er bij welke groep horen. En je kunt zien wie al zwanger is en wie niet en wie al een kindje heeft enz enz.
     
  4. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Misschien ook even handig in het bericht te zetten wie zich waar voor kan aanmelden?
    Ik krijg namelijk in mijn groep (de bijna dikke buiken) veel aanmeldingen van meiden die net zwanger zijn.
    De bijna dikke buiken is dus voor meiden die nog niet zwanger zijn, maar wel bezig zijn.

    groetjes
     
  5. Aquarius

    Aquarius Bekend lid

    13 aug 2005
    912
    0
    0
    "Limbo"
    Dus dat zou inhouden dat ik van alle groepen ondertussen lid zou kunnen zijn. Aangezien ik al alle fases heb gehad. Daar wordt het toch niet duidelijker van.
     
  6. Batchie

    Batchie Fanatiek lid

    6 apr 2006
    1.002
    0
    0
    Juridisch Adviseur
    Rotterdam
    Dus als je dan zwanger bent. hoor je bij de dikke buiken? :oops: vandaar dat mijn aanmelding er nog niet door was hihi
     
  7. Hope

    Hope Fanatiek lid

    1 mrt 2006
    3.100
    0
    0
    Ik heb me volgens mij ook verkeerd aangemeld.
    Heb me eerst bij de bijna dikke buiken groep aangemeld.
    Heb me net opnieuw aangemeld voor de mama`s met bijna dikke buiken groep.
    Sorry dat ik niet goed gekeken heb, wil de mod`s geen extra werrk bezorgen.
     
  8. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Nee jij hoor bij de mama's of de mama's met bijna dikke buiken.

    Batchie, inderdaad, maar er waren zoveel meiden bij die eigenlijk bij de dikke buiken horen, dat ik geen tijd heb gehad die allemaal een pb te sturen.

    groetjes
     
  9. Niet meer actief

    idd hier even de uitleg

    de bijna dikke buiken ( voor meiden die zwanger willen worden

    de dikke buiken ( meiden die zwanger zijn van de eerste

    de mama's ( meiden die al zijn bevallen)

    de mama's met bijna dikke buiken ( mama's met al een kind of kinderen die weer zwanger willen worden)

    de mama's met dikke buiken ( de al mama's die zwanger zijn van de 2e 3e 4e enz enz)

    Het is de bedoeling dat je lid wordt van 1 groep die op dat moment van toepassing is voor je
     
  10. Aquarius

    Aquarius Bekend lid

    13 aug 2005
    912
    0
    0
    "Limbo"
    Nee, dan hoor ik dus hierbij:de mama's met dikke buiken ( de al mama's die zwanger zijn van de 2e 3e 4e enz enz)
    Maar ik heb ondertussen meerdere van die fases gehad, wordt je dan afgemeldt bij de ene gebruikersgroep op het moment dat je doorschuift naar een andere groep.
    Ik ben hier begonnen en toen hoorde ik bij de mama's met bijna dikke buiken, dus als ik mij hiervoor had aangemeldt en nu bij de mama's met dikke buiken dan was ik dus lid van 2 gebruikersgroepen.
     
  11. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Sorry inderdaad, ben net wakker..
    Zoals je nu ziet sta je nergens aangemeld. dus meld je aan bij de mama's met buiken!
    Het heeft te maken met dat mensen in die lijsten kunnen kijken en dan zien wie er nog bezig is, wie zwanger is van de eerst enz..
     
  12. Hope

    Hope Fanatiek lid

    1 mrt 2006
    3.100
    0
    0
    Oh sorry, alweer fout gedaan, ik ben nog geen moeder dus hoor ik bij de de dikke buiken groep, zal me nog 1 x goed aanmelden.
    Mod`s nogmaals sorry voor het ongemak.
     
  13. Niet meer actief

    geen probleem hope
    idd jij hoort bij de dikke buiken
     
  14. Channie

    Channie Fanatiek lid

    13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    als ik me wil aan melden voor de dikke buiken hoe doe ik dat dan ?
     
  15. Niet meer actief

    dit kun je doen in het keuze menu link daar zie je gebruikersgroepen staan als je daar op klikt zie je een schrempje daar kun je groepen in kiezen als je daar 1 van kiest aan dan op aanmelden dan komt het helemaal goed
     
  16. JoyceD

    JoyceD Fanatiek lid

    6 jan 2006
    2.208
    0
    0
    administratief medewerkster
    Amsterdam
    Ohhhhhhhhh, ik heb me ook verkeerd aangemeld zie ik nu :oops: :oops:
    Ik sta aangemeld onder de bijna dikke buiken groep , maar heb al 2 kiddies :oops: :oops:
    Eigenlijk had ik me dus aan moeten melden bij de mama`s met bijna dikke buiken :oops: :oops:
    Oje , oje , oje .
    Mods , mag ik me nu opnieuw aanmelden bij de (dit keer) de goede groep :(: :oops:

    Groetjes Joyce
     
  17. Niet meer actief

    ja tuurlijk mag dat zodra de moderatr dat ziet zal zij je weghalen bij de andere groep
     
  18. JoyceD

    JoyceD Fanatiek lid

    6 jan 2006
    2.208
    0
    0
    administratief medewerkster
    Amsterdam
    Oke , ga het meteen even doen :)
    Dank je wel .

    Groetjes Joyce
     
  19. Niet meer actief

    prima meid, leuk hoor dat je jezelf wilt aanmelden
     
  20. JoyceD

    JoyceD Fanatiek lid

    6 jan 2006
    2.208
    0
    0
    administratief medewerkster
    Amsterdam
    Ja , was dus verkeerd aangemeld zag ik :oops:
    Onder mijn gebruikers groep staat de bijna dikke buiken , maar omdat ik al 2 meiden heb ..............
    Nou ja , heb Natasja al een berichtje gestuurd en ik hoop dat ik haar niet zo veel extra werk bezorg .
    Ik niet goed gekeken blijkbaar :oops:

    Groetjes Joyce
     

Deel Deze Pagina